Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoelde dus dat de schouder geen onderdeel is van hands, mijn excuses als ik het verkeerd heb overgebracht.Hoezo telt de schouder niet mee? Daar mag je mee scoren, dus telt die zeker mee. Ik denk zelfs dat Icardi verder buitenspel staat, dan op die foto. Aangezien zijn schouder verder staat dan zijn knie (waar de lijn op gebaseerd is).
Ik begrijp niet goed wat erover is? De grensrechter vlagt en zou gevolgd worden bij twijfel. Het lijkt volgens die afbeelding gewoon offside. Het enige wat voor discussie vatbaar is, is dat het een twijfelgeval is en dan is het nog altijd offside door het vlaggen van de grensrechter.
Dus ok, stel dat we dit doen? Vanaf hoeveel mm, cm, dm of meter gaan we dit doen, je moet toch altijd ergens een lijn trekken?Ik bedoelde dus dat de schouder geen onderdeel is van hands, mijn excuses als ik het verkeerd heb overgebracht.
Maar sorry, als ik enkel en alleen moet afgaan op dit beeld, neen dan zie ik het niet. Ik kan persoonlijk hier niet duidelijk aan opmaken waar nu juist de schouder overgaat in de arm. Ik opteer dan ook om in zo'n gevallen gewoon het voordeel aan de aanvaller te geven. Of ze moeten een beeld kunnen vormen waarin men werkt met kleuren waar je duidelijk het verschil kan zien.
Het heeft toch niks met eenheden te maken. Kijk nog eens naar dat beeld. Wat mij betreft kan je allesbehalve duidelijk stellen dat de schouder offside staat, dus opteer ik gewoon om het voordeel aan de aanvaller te geven. Als je duidelijk dat kan zien een deel van de schouder voorbij de lijn is, fluit je wel offside.Dus ok, stel dat we dit doen? Vanaf hoeveel mm, cm, dm of meter gaan we dit doen, je moet toch altijd ergens een lijn trekken?
Ik snap niet goed waarvan het komt dat dat het zou oplossen, er zal altijd discussie blijven, want je zal altijd die x aantal mm, cm, dm of meter ook moet aftoetsen tov iets?
Of gaan we voor interpretatie van het moment gaan? Dat zal goed aflopen met de consequentie waar iedereen het zo moeilijk mee heeft.
Vertessen schoonste invalbeurt van zijn leven gemaakt denk ik.
Ik zag het er vorig seizoen toch ni in ze. Mooi wel dat hij toch zo beslissend kan zijn opt hoogste niveau! Goeie gast

Maar je moet toch een "regel" hebben die zegt van "we kunnen het niet bepalen" omdat het verschil te klein is, en "te klein", voor mij spreek je dan over eenheden.Het heeft toch niks met eenheden te maken. Kijk nog eens naar dat beeld. Wat mij betreft kan je allesbehalve duidelijk stellen dat de schouder offside staat, dus opteer ik gewoon om het voordeel aan de aanvaller te geven. Als je duidelijk dat kan zien een deel van de schouder voorbij de lijn is, fluit je wel offside.
Ik heb dat beeld nu al tientallen keren bekeken en ik heb zelfs de indruk dat eerder een deel van de arm nog onside staat, dan zelfs iets van de schouder offside.
Dit gaat toch nergens meer over. Dit is gewoon onside voor mij, alsjeblieft zeg.
Ziyech met 2 goals en een assist, heerlijk.
Maar wat stond Onana daar weer allemaal te doen... toch niet goed genoeg voor dat niveau hoor.
Ja, maar dat stond al vast voor vandaag.En door naar de 2de ronde van de Champions League.

Is nu wel geen diepe spits bij PSV voor de moment.laten we voor het EK gewoon Vertessen i.p.v. Batshuayi meenemen, nee?![]()
Multi inzetbaar dusIs nu wel geen diepe spits bij PSV voor de moment.

laten we voor het EK gewoon Vertessen i.p.v. Batshuayi meenemen, nee?![]()