UEFA Champions League 2023-2024

CL loting zometeen. Enkel PSG zal mogelijks voor een topaffiche zorgen. Hoop enkel dat ze niet Sociedad loten, zou beetje zuur zijn voor de Basken. Knap eerste worden en dan de moeilijkste uit de andere pot treffen.

La Liga trouwens met 4 ploegen nog over en de PL slechts met 2. :tongue:
:angry:

En goh Leipzig. Ik had sowieso PSG en eventueel Inter willen mijden, dus met al de rest ben ik wel tevreden.

We beginnen er weer aan straks!
Leipzig - Real, mooie partij wel. Bellingham zou er niet bij zijn wegens blessure.
Bellingham is inderdaad geblesseerd, net zoals o.a. Rudiger en degene die al het hele seizoen out zijn (Alaba, Militao en Courtois).

Nacho is wel terug, maar ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Soit. Er moet nog altijd kwaliteit genoeg zijn om dit tweeluik te winnen uiteraard.

We beginnen er weer aan straks!
Leipzig - Real, mooie partij wel. Bellingham zou er niet bij zijn wegens blessure.
Mooie partij met Leipzig? Neen toch. Een Duitse subtopper vs Real. Dat is toch nu al klaar en duidelijk wie er door gaat stoten?
Vorig weekend nog 2-2 tegen godbetert Augsburg.

Dan zullen de matchen op donderdag leuker om zien zijn vermoed ik (toch die in de Europa League)

Mooie partij met Leipzig? Neen toch. Een Duitse subtopper vs Real. Dat is toch nu al klaar en duidelijk wie er door gaat stoten?
Vorig weekend nog 2-2 tegen godbetert Augsburg.

Dan zullen de matchen op donderdag leuker om zien zijn vermoed ik (toch die in de Europa League)

Ze hadden het ManC toch flink lastig gemaakt.
Leipzig is gewoon mega gevaarlijk op de counter, net daarom aantrekkelijk als ze tegen een sterkere tegenstander spelen

Omwille van een speler die achter de keeper en buitenspel stond. Zou de keeper hebben beïnvloed. Belachelijke beslissing die kleinere ploegen nooit in hun voordeel krijgen.

Keeper werd niet eens gehinderd :lol: Ge voelt idd dat Real continu voordeel meekrijgt. (zelfs lijnrechter bij corners overrulen) Daarvoor alleen al hoop ik dat Leipzig wint vandaag.

Terug
Bovenaan