UEFA Champions League 2023-2024

Van mij mag PSG hem wel winnen dit jaar.

eens zonder een "sterren ensemble" bijeengekocht,
en als afscheids prijs voor Mbappe.

Vond het een heerlijke match gisteren. Dembele toch mooi zijn gram gehaald ook.

Die rode kaart voor Araujo vond ik nu ook wel 100% terecht. Als je op volle snelheid bent, word je sneller uit evenwicht gebracht dan je zou denken. In slow motion ziet het er misschien licht uit, maar op volle snelheid zie je toch dat er wel degelijk een impact is. Doorgebroken speler, en Araujo gaat vol voor de man zonder oog voor de bal. Het is niet dat hij hem van het veld schopt, en natuurlijk gaat die van PSG graag neer, maar in mijn ogen is dat altijd rood.

Oerdom van Araujo, zo simpel is het. Als je gaat discussiëren over hoe zwaar een contact moet zijn om te fluiten, dán wordt het pas echt subjectief. Want dat hangt af van heel veel verschillende factoren. Araujo moest er gewoon van blijven in die fase, en dat deed hij niet. De ref had hier weinig keuze.

In de naam van voetbal hoop ik dat Dortmund hem wint. Dat is een club waar voetbal voor staat: voor en door de fans dankzij de 50+1 regel zonder investeerder, jeugdwerking en aanvallend voetbal (soms te naiëf).

Die rode kaart voor Araujo vond ik nu ook wel 100% terecht. Als je op volle snelheid bent, word je sneller uit evenwicht gebracht dan je zou denken. In slow motion ziet het er misschien licht uit, maar op volle snelheid zie je toch dat er wel degelijk een impact is. Doorgebroken speler, en Araujo gaat vol voor de man zonder oog voor de bal. Het is niet dat hij hem van het veld schopt, en natuurlijk gaat die van PSG graag neer, maar in mijn ogen is dat altijd rood.

Oerdom van Araujo, zo simpel is het. Als je gaat discussiëren over hoe zwaar een contact moet zijn om te fluiten, dán wordt het pas echt subjectief. Want dat hangt af van heel veel verschillende factoren. Araujo moest er gewoon van blijven in die fase, en dat deed hij niet. De ref had hier weinig keuze.

Inderdaad. Barcelona had het aan zichzelf te danken gisteren.

Ik vond PSG eigenlijk niet eens zo goed, maar er lopen wel wat klasse spelers rond natuurlijk. Toch denk ik dat de teams die vandaag in actie komen alle 4 sterker zijn dan PSG en Dortmund.

Ze hebben voor een kleine 500miljoen euro aan spelers gekocht. Blijft een zuiver artificieel ploegje

Trololol.

Goncalo Ramos (01/2024), verplichte overkoopclausule 80 Mio.
Lucas Beraldo (01/2024), kostprijs 20 Mio.
Kolo Muani (09/2023), kostprijs 95 Mio.
Barcola (09/2023), kostprijs 45 Mio.
Dembélé (09/2023), kostprijs 50 Mio.
Lucas Hernandez (09/2023), kostprijs 40 Mio.
Kang in Lee (09/2023), kostprijs 22 Mio.
Ugarte (09/2023), kostprijs 60 Mio.
Skriniar (09/2023), gratis
Asensio (09/2023), gratis

Ik zal maar stoppen met enkel het afgelopen jaar zekers?

Trololol.

Goncalo Ramos (01/2024), verplichte overkoopclausule 80 Mio.
Lucas Beraldo (01/2024), kostprijs 20 Mio.
Kolo Muani (09/2023), kostprijs 95 Mio.
Barcola (09/2023), kostprijs 45 Mio.
Dembélé (09/2023), kostprijs 50 Mio.
Lucas Hernandez (09/2023), kostprijs 40 Mio.
Kang in Lee (09/2023), kostprijs 22 Mio.
Ugarte (09/2023), kostprijs 60 Mio.
Skriniar (09/2023), gratis
Asensio (09/2023), gratis

Ik zal maar stoppen met enkel het afgelopen jaar zekers?
Ja en andere ploegen geven geen geld uit zeker...

Benieuwd naar zometeen.

Mijn verwachtingen liggen niet al te hoog. Real mist Tchouaméni terwijl City o.a. KDB recupereert.

Benieuwd naar zometeen.

Mijn verwachtingen liggen niet al te hoog. Real mist Tchouaméni terwijl City o.a. KDB recupereert.
Als Barça supporter hoop ik écht dat Real het niet haalt... Als dat zo is kijk ik zelfs niet naar de Clásico dit weekend.

Maar ja, Real en Champions League... Da's toch altijd een gek beestje geweest.

-edit- Vandaag trouwens al wat bijgedraaid van de match van gisteren, ik moet toegeven dat het een terechte rode kaart en fout is, heat of the moment and all that :oink:

Terug
Bovenaan