Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gaan daar nu mee beginnen nu Haaland eraf isIs het eigenlijk echt verboden bij Pep om es een paar blinde voorzetten te trappen gewoon. Altijd maar dat balletje terug als er geen vrije man is pfft, wordt daar echt ambetant van eigenlijk.
Bij aanvang was ik neutraal, maar door de snertvertoning van Real hoop ik absoluut dat City het haalt.

Don't jinx itReal gaat niet meer scoren alleszins.
Diaz - Vazquez vooraan![]()

Gaan gewoon voor penalty's nuReal gaat niet meer scoren alleszins.
Diaz - Vazquez vooraan![]()

Tgoh, daar zat een plan achter en ijzeren discipline. Dit was gewoon van niet beter kunnen. Toch een groot verschil imo. Ik kan nog wel genieten van een ploeg die er zich verdedigend voor gooit, maar dit is té saai gewoon.Het is alsof ik naar een Mourinho ploeg van weleer zit te kijken![]()

Heb weinig met Real, maar met de fake nouveau Riche club als City nog veel minder, Belgen of nietAls Doku kan scoren, zoveel te beter. Maar anders mag Real door wat mij betreft.
Het is allemaal wat te onzuiver, leek er mij ook al terug door te zitten in de verlengingen.Als doku wat minder ballen zou verliezen , is hij absolute wereld top.