Tgoh, deze match toch de betere (imo). Bij City wel ontsnapt, maar over de twee matchen vond ik Real hier wel de sterkere ploeg.De pietenploeg gaat het weer doen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tgoh, deze match toch de betere (imo). Bij City wel ontsnapt, maar over de twee matchen vond ik Real hier wel de sterkere ploeg.De pietenploeg gaat het weer doen.![]()
Heerlijk hoe die mens altijd nul emotie toont terwijl er daar honderdduizend man ontploft rond hem![]()

Als die linesman daar staat te vlaggen volgt de ref logischerwijs denk ik?De ref mag daar nooit fluiten…
Als de ref fluit kan VAR niet meer tussenkomenDie goal van De Ligt is toch geen buitenspel en blijkbaar ook geen VAR-interventie?
Er is gefloten voor er op doel getrapt isDie goal van De Ligt is toch geen buitenspel en blijkbaar ook geen VAR-interventie?
De regel is om de fase te laten aflopen en dan te kijken naar de offside.Als die linesman daar staat te vlaggen volgt de ref logischerwijs denk ik?
De ligt stond volgens mij wel offside en stond op 30cm van den andere.
Benieuwd naar de lijn