UEFA Conference League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar kan ik mij ook mateloos aan ergeren. En binnen 2 jaar zijn die de eerste om te klagen dat de kampioen niet rechtstreeks in de poules van CL mag spelen. Het niveau van de G5 (buiten Brugge en Genk met momenten) was zo bedroevend vorig jaar, en ik zie niet meteen verbetering, dat we voor de komende jaren gaan wegzakken naar plaats 14/15.
Nog even hierover: voor 2023 staan we virtueel al op de 9e plaats. Komt gewoon omdat dit jaar een slecht jaar (2017/2018) zwaar doorweegt (iets waar we vorig jaar geen last van hadden omdat we in 2016/2017 een uitzonderlijk goed jaar hadden.

Nu, er zijn nog véél matchen.

Als je nu zag hoe die de ploeg kan meetrekken, is het toch niet te snappen dat hij in de competitie telkens op de bank zat 😕

"0-3 is een goede uitgangspositie. 1 of 2 doelpunten meer hadden misschien iets meer rust gebracht voor de terugmatch. Nu vind ik het wel jammer dat uitdoelpunten niet meer dubbel tellen."

Hoe zelfs? Moet je daarvoor al zolang in het voetbal zitten, dubbele uitgoals zijn in jullie situatie sowieso nadelig.

Als je nu zag hoe die de ploeg kan meetrekken, is het toch niet te snappen dat hij in de competitie telkens op de bank zat 😕
Kon bij Club al geen 3 matchen per week aan, dus nu zal dat nog minder zijn wrs.
Dus goeie keuze gemaakt zeker?

Was de hele voorbereiding, alsook in zijn invalbeurt tegen Union wel heel zwak. Lijkt me dat die toch ook een aanpassingsperiode nodig had. Op zo een zaken hebben wij te weinig zicht om te gaan beweren dat bepaalde spelers moeten spelen vind ik persoonlijk.

Ik ben te lui om me in te lezen...
Maar wat was de meerwaarde van de compo?

Dikke prestatie tegen de nummer 1 uit de Letse competitie. De champagne zal gisteren koud gestaan hebben bij de Lou en Ivan. Nu nog wat brol van Nantes naar hier halen en we komen heel dicht bij po2.

Absoluut. Het coëfficiëntensysteem is trouwens lichtjes aangepast. Je kan ook in Conference League en Europa League extra punten verzamelen vanaf dit seizoen. Zo krijgt elke groepswinnaar en runner-up ook bonuspunten. Ook als je je verder in het tornooi plaatst, kan je bonuspunten krijgen. Het is dus echt van zeer groot belang dat Anderlecht en Gent in die Conference League geraken, aangezien je er massa's punten kan sprokkelen tegen haalbare tegenstanders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan