Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

3 eh! Hoedt, Esposito en Sadiki.Maar gvd hoe ist mogelijk.
Ge trapt zelf 2 penalty's binnen en ge gaat door. Lol
Zo kunnen we ook nooit oefenen hè
Op naar de finale!![]()
Aahja. Lol thnx3 eh! Hoedt, Esposito en Sadiki.
Ja Gent was veel beter amaiAntwerp, de schaam van België!
Ik vond ze bij momenten wel goed spelen .. ik denk niet dat ge young boys moet onderschattenHet zal toch beter moeten bij RSCA.
Pure tactiek om meer overwinningen te behalen in de Conference League.Ja Gent was veel beter amai
Gaat Gent een volledige nieuwe ploeg kopen.m? Ik wil hier geen dromen kapot maken, maar vrees ervoor dat Gent veel punten gaat pakken Europees…Pure tactiek om meer overwinningen te behalen in de Conference League.
Positief voor ons want Oostenrijk staat vlak boven ons. (4 vd 5 nog in competie denk ik)Vaduz is gaan winnen in Wenen tegen Rapid Vienna, voor de eerste keer een Liechtensteinse ploeg in de groepsfase van een Europese competitie.
Des te opmerkelijker want Vaduz staat voorlaatste in de Zwitserse tweede klasse.
Positief voor ons want Oostenrijk staat vlak boven ons. (4 vd 5 nog in competie denk ik)
Ook Schotland is 1 team kwijt (2/5 nog in de CL)
Dju ja. Tis toch allemaal zo onduidelijk somsHearts is naar de CoL.

iedere veelbelovende aanval strandt als Raman in de buurt van de bal komt. Echt dramatische speler. Hebben ze dan niets beter in de jeugd?