UEFA Conference League 2022-2023

Het was misschien de @Wulf OSB 🧐
Ik was er niet en pleit dus onschuldig.
Maar in engeland meestal niet meer dan eens een zeldzame rookbom.
Bengaals is er niet echt in trek.

En als je moet afgaan op wat Joos zegt, sjah. Die heeft gisteren weer een pak zever uitgekraamd.

Nu bon kwalificatie binnen, binnen 3 weken rustig iets gaan drinken in Roemenië. En dan terug overuren beginnen doen om zo congé te hebben voor de volgende rondes.

Ondanks al die nederlagen weigert Felice Mazzu echter de zaken negatief te zien. "Ik stel vast dat elke match die we verloren maar met één goal verschil was. Het draait dus om details, technische foutjes en soms een gebrek aan ervaring",

Het is toch om te janken wat die mens telkens durft te vertellen :crazy::crazy::crazy:

Ondanks al die nederlagen weigert Felice Mazzu echter de zaken negatief te zien. "Ik stel vast dat elke match die we verloren maar met één goal verschil was. Het draait dus om details, technische foutjes en soms een gebrek aan ervaring",

Het is toch om te janken wat die mens telkens durft te vertellen :crazy::crazy::crazy:
Zo'n scorebordjournalistiek verwacht je toch echt niet van een coach.

Doet me denken aan Jacky Mathijssen ofzo, die zag ook altijd de match compleet anders dan de rest van de wereld :D

Ik was het gisteren ook nog aan het denken! 2-1 tegen WHU is geen schande he

Het Anderlechtbestuur zou wat out-of-the-box moeten denken bij een nieuwe trainerzoektocht. De bewandelde paden gaat het niet meer worden.

Ik zeg Boris Johnson.

Serieuze hoop mongolen en randgevallen mee op away trip gisteren in Londen.
30 retarded WH supporters die wat 'wanker' handgebaren maken en het spel zat op de wagen. Stoeltjes afbreken, vuurpijl of 10 zwieren en niks van de match meer gezien de helft van die "supporters".

Ik zat daar met enkele klanten, we zijn helemaal achteraan gaan zitten om toch wat 'veilig' te voelen.
Wat de flikken ons daarna hebben laten doen (in colonne volgen nadat we eerst nog 30 minuten niet uit het stadion mochten), was ook wel een unieke ervaring voor mij :unsure:

Ook tussen supporters onderling was't na 10 minuten koekenbak. Ene 2 rijen voor mij goe wa boksen op zijn gezicht gekregen omdat hij "geen respect toonde" en ni wou recht staan toen ene passeerde. BCS...

Buiten die paar idioten van WHU met wat lawaai, moet ik wel zeggen dat sfeer een flinke teleurstelling was. Als er iets van geluid was, kwam het toch wel van het away vak.

Op tv leek het echt een begrafenisstemming.

Wat ik wel toepasselijk vond gezien de situatie waarin Anderlecht zich bevindt.

Vooral degoutant omdat dat zogezegd 1 van de hoofdredenen was dat Vandenhaute Kompany per se weg wou.

Want ja, voor Vandenhaute was die 3de plaats officieel niet goed met de kern van vorig jaar. De lat ligt voorlopig minder hoog voor Vandenhaute, maar als we ik alle topmatchen de boot ingaan, zal hij toch niet anders kunnen vrees ik, en zijn geniale ingeving dan toch de deur wijzen. Hou mijn hart al vast waar ze dan mee gaan afkomen. Ik blijf hopen op een trainer die voor leuk voetbal staat, maar vrees weer een opportunistische keuze.

Terug
Bovenaan