Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de man die elke match blundert deed hij het vandaag niet slecht nee.Hendrik verdient het vandaag om man van de match te worden.

Straks pakt Martinez hem nog mee naar Qatar.Raman doet het. Wat een wissel. Topper
Graag! En laat hem daar in ene wegStraks pakt Martinez hem nog mee naar Qatar.
Rsca bibberend tegen 10 man toch overwinteren.

ook zijn enigste goeie actie in de match voor de rest deed hij gewoon niet meeHeel knap afgewerkt van Raman. Ik zie het Esposito of Silva nog niet doen.
Achja, haters gonna hate.
Ik juich al lang niet meerWeet zelfs niet of k hiervoor nog wil juichen, schandalige 2e helft
ook zijn enigste goeie actie in de match voor de rest deed hij gewoon niet mee
Voor de man die elke match blundert deed hij het vandaag niet slecht nee.
![]()
Waarop trainde die dan wél, vraag ik me af?Vandaag gehoord in een podcast dat Mazzu het niet nodig vond om tactisch te trainen dit seizoen, omdat iedereen wel een 5-3-2 kent.
Laat ons hopen dat men als vervanger niet weer met zo een oubollige trainer komt aandraven die het tactische aspect van het voetbal volledig verwaarloost.

Ik had gelijkThuis zou ik u gelijk geven , op verplaatsing zie ik het ni goed komen
maar eerlijk is eerlijk: Er was een "grote" dosis geluk mee gemoeid. De 2de helft was verschrikkelijk.Als een trainer weg is komen al die verhalen ineens naar boven.Waarop trainde die dan wél, vraag ik me af?![]()