On-topic blijven aubBurnley vandaag trouwens 4 goals om de oren in 2e helft![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
On-topic blijven aubBurnley vandaag trouwens 4 goals om de oren in 2e helft![]()

Veldman is nu hoofdverantwoordelijke en zal daarop afgerekend worden uiteraard. Maar niet na 10 dagen trainersschap. Een conditie en een ploeg bouwen kost tijd. Vandaar dat er ook voorbereidingen, oefenmatchen en stages enzo bestaan.Dat organigram was maar een zij-discussie hé, ik kan maar lezen wat er staat, als de praktijk dan (blijkbaar) afwijkt van het theoretische schema, dan kun je dat als buitenstaander niet weten.
Mijn punt ging over de fysieke paraatheid van de ploeg en wie daarvoor verantwoordelijk was. Veldman dus blijkbaar niet, zelfs niet zijdelings.
Bon, dat weten we dan ook weer, nu het nog opgelost krijgen...![]()
Thuis gewonnen de 1e match van AS Roma (2-1)Wat stellen Qarabag en Ludogorets tegenwoordig eigenlijk voor? Ik volg dat allemaal zo niet.
Is dat niveau-Zulte, -Charleroi of eerder -Antwerp?
Zeker voor een Anderlecht dat dit jaar de competitie doelbewust laat liggen om zich te sparen voor het Europese voetbal.Geile affiches.
Zou toch twee keer goed moeten aflopen he.
Je kan er een week vakantie van maken en Iran bezoekenklote loting zeg, verder kon niet

9 finales, waarvan de laatste tegen AA Gent in de Eden arena, what's in a name.Zeker voor een Anderlecht dat dit jaar de competitie doelbewust laat liggen om zich te sparen voor het Europese voetbal.
Eindwinst Conference League here we come. Nog 17 keer knallen.
ik zie wel mogelijkheden qua strafkamp voor de ultra'sJe kan er een week vakantie van maken en Iran bezoeken![]()
Dit klopt niet. Was enkel in Silkeborg. Anderlecht heeft 600 kaarten gekregen voor de bezoekers. ( 1 match effectief en 1 match voorwaardelijk, bij volgende ongeregeldheden de volgende 2 jaar wordt die voorwaardelijke effectief, en de effectieve speeldag was die in Silkeborg)Anderlecht-supporters mogen niet mee naar Bulgarije van de UEFA.
Dit klopt niet. Was enkel in Silkeborg. Anderlecht heeft 600 kaarten gekregen voor de bezoekers. ( 1 match effectief en 1 match voorwaardelijk, bij volgende ongeregeldheden de volgende 2 jaar wordt die voorwaardelijke effectief, en de effectieve speeldag was die in Silkeborg)
Ja ik weet het van kameraden die gaan kijken en tickets hebben via officiële supportersclubs. Blijkbaar wel niet simpel om daar te geraken. Hebben zelf bussen moeten inleggen van Boekarest naar Razgrad en weer naar BoekarestKlopt, ik zie dat de "normale" nieuwsbronnen het artikel hebben verwijderd sinds gisteren. Alleen voetbalbelgie had het nog.