StevenFM
Well-known member
Genk een jaar of vijf geleden.Is Gent eigenlijk al eens een Belgische club tegengekomen Europees? Lijkt een unicum voor ze
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genk een jaar of vijf geleden.Is Gent eigenlijk al eens een Belgische club tegengekomen Europees? Lijkt een unicum voor ze
Genk een jaar of vijf geleden.
Egoist !!!Of Villareal![]()
Ironisch genoeg schakelde Gent Tottenham uit om dan met 2-5 door Genk uit de EL geknikkerd te worden.
ook liever met de tunne in de zunne maar zou niet klagen als ik naar Gent moet.Toch liever naar Firenze of Nice in de paasvakantie ze
Zeer indrukwekkend alleszins. Benieuwd of die het transferrecord van David kan verbreken.
Absoluut.Waarom zo zuur Niklas?
Als spits moet je er gewoon staan, en ze binnentrappen. Al raakt de bal 20 keer de paal en gaat die pas binnen, zal mij een worst wezen.
Eindelijk een spits die gewoon eens trapt naar de goal, een verademing.
12? goals in amper 9 wedstrijden, is amper 7 weken in Gent.
Dit is gewoon indrukwekkend.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je iets lyrischer zou zijn moest de laatste nieuwe Genktransfer dezelfde cijfers zou voorleggen.Eerste goal was een binnentikker na een mooi paasje van Hong. Tweede was een zondagsschot dat binnenvloog. Derde had bij de eerste poging al binnen moeten zijn.
Voorlopig toch vooral veel hype imo. Goede spits, daar niet van, maar heel veel hoger dan Gent moet die voorlopig niet mikken - voor zijn eigen goed.
Eerste goal was een binnentikker na een mooi paasje van Hong. Tweede was een zondagsschot dat binnenvloog. Derde had bij de eerste poging al binnen moeten zijn.
Voorlopig toch vooral veel hype imo. Goede spits, daar niet van, maar heel veel hoger dan Gent moet die voorlopig niet mikken - voor zijn eigen goed.
Waarom zo zuur Niklas?
Als spits moet je er gewoon staan, en ze binnentrappen. Al raakt de bal 20 keer de paal en gaat die pas binnen, zal mij een worst wezen.
Eindelijk een spits die gewoon eens trapt naar de goal, een verademing.
12? goals in amper 9 wedstrijden, is amper 7 weken in Gent.
Dit is gewoon indrukwekkend.
ZWA ok, maar een overschat Basaksehir, really?ik vind het nu ook wel fantastisch dat Orban 7 goals maakt in 2 matchen, maar er mag toch enige nuance bij dat het tegen een erg zwak Zulte Waregem was, en tegen een overschat Basaksehir.
voor hetzelfde geld zet Union hem over een paar weken uit de match en zien we hem niet

Volledig los van de discussie maar leer je ze hierdoor niet aan dat nuance niet bestaat of niet belangrijk is?ZWA ok, maar een overschat Basaksehir, really?
Is precies lastig om iets positief te zeggen over een speler van een concurrende ploeg zonder er een "ja maar" aan toe te voegen... ik leer mijn 2 tieners nochtans dat als je "ja maar" gebruikt dat alles voordien in de zin eigenlijk niet gemeend is![]()

Genk. De 2-5 toen.Is Gent eigenlijk al eens een Belgische club tegengekomen Europees? Lijkt een unicum voor ze
@marcel is Gent supporter als ik mij niet vergis ;-)ZWA ok, maar een overschat Basaksehir, really?
Is precies lastig om iets positief te zeggen over een speler van een concurrende ploeg zonder er een "ja maar" aan toe te voegen... ik leer mijn 2 tieners nochtans dat als je "ja maar" gebruikt dat alles voordien in de zin eigenlijk niet gemeend is![]()
Ik probeer ze toch vooral die "ja maar" af te leren, vind dat nogal hatelijk in een discussie.Volledig los van de discussie maar leer je ze hierdoor niet aan dat nuance niet bestaat of niet belangrijk is?![]()
Dit ook wel idd. Ik vond het sowieso al redelijk dramatisch dat Antwerp daar van verloor in het begin van het seizoen.
Bon toch al één ploeg die doorgaat alleszins.
Antwerp heeft die toen ook gewoon op het volledig verkeerde moment getroffen he. Zelf totaal nog niet in vorm (en met een dramatisch middenveld inderdaad) en Basaksehir zat toen duidelijk wel in de goede flow.Mja, hebben gepiekt aan de seizoensstart en hebben ook gewoon hun ECL groep gewonnen. Sukkelaars moeten we er ook niet van maken. Dat middenveld met Verstraete en Nainggolan hielp natuurlijk ook niet![]()
Inderdaad. Ik ben wel akkoord dat het wat vroeg is om te zeggen dat hij echt supergoed is, daarvoor moeten we eerst zien of er ook consistentie in zit.12 goals in 9 matchen voor iemand uit Noorse 2e klasse als 20-jarige knaap is gewoon indrukwekkend. Hoeven we niet flauw over te doen.
Op die manier kan je evengoed relativeren dat de helft van Haaland zijn goals binnentikkers zijn, en dat het dus allemaal gewoon hype is.