UEFA Conference League 2022-2023

Ik zie hier nog wel een Belgische ploeg stunten en finale halen.
Het is niet dat er een echte topploeg tussen zit, ze hoeven in principe van niemand schrik te hebben.

Ik vind het gat tussen de CL en EL wel kleiner dan de die tussen de EL en de conference league.
De ploegen die nu nog in EL zitten, dat zijn bijna allemaal ploegen die evengoed kwartfinale van de CL kunnen spelen.
Dat gevoel heb ik bij de conference league wel minder richting de EL, maar op zich maakt dat geen hol uit. Zolang de Belgische ploegen maar punten sprokkelen :bow:

Wat een keeper! Zet al maar een standbeeld!

Kan die nog Belg worden?
Ne keeper hebben we toch niet meer nodig e..
Die "wereldsave" dat hij doet is ook alleen omdat hij hem eerst lost. Anders was dat niet nodig geweest:) Maar bon wel heel goede wedstrijd gespeeld inderdaad.

Ne keeper hebben we toch niet meer nodig e..
Die "wereldsave" dat hij doet is ook alleen omdat hij hem eerst lost. Anders was dat niet nodig geweest:) Maar bon wel heel goede wedstrijd gespeeld inderdaad.
Thibaut is er ook al 30 en sukkelt af en toe met een kwaaltje. Deze Verbrugge is 20 en beter dan de Kaminski's van deze wereld.

Dat schot lost hij inderdaad, maar de ballen die hij dit seizoen al gepakt heeft. Oa ook die ik blessure tijd.
Met HVC hier in doel verliezen we gewoon hoor

Thibaut is er ook al 30 en sukkelt af en toe met een kwaaltje. Deze Verbrugge is 20 en beter dan de Kaminski's van deze wereld.

Dat schot lost hij inderdaad, maar de ballen die hij dit seizoen al gepakt heeft. Oa ook die ik blessure tijd.
die heeft er nochtans wel voor gezorgd dat je er nog inzit tegen oa Young Boys of in Denemarken enkele hele sterke reddingen te doen

Courtois kan nog gemakkelijk 2 toernooien mee en dan is er ook Vandevoordt voor de toekomst.
HVC is gewoon naast de ploeg gezet omdat ze zijn bonussen niet meer wouden betalen.. niet omdat die slecht keepte

:unsure:

Je hebt daar nog Man United, Juventus, AS Roma, Sevilla en Sporting Lissabon rondlopen. Dat is toch andere kak dan Union Berlin, wat vergeleken met die ploegen, ondanks hun knap seizoen, toch gewoon een mindere ploeg is.
Klopt Général, maar: Juve is dit seizoen wisselvallig, net als AS Roma die enkel weken geleden nog verloor van Cremonese, afgetekend rode lantaarn in de Serie A.

Courtois kan nog gemakkelijk 2 toernooien mee en dan is er ook Vandevoordt voor de toekomst.
HVC is gewoon naast de ploeg gezet omdat ze zijn bonussen niet meer wouden betalen.. niet omdat die slecht keepte
Dat is uiteraard ook een reden
Maar de HVC van de laatste 2 seizoenen mist uitstraling in doel, op zijn lijn misschien even sterk, maar op hoge bal ook vaak dramatisch geweest.
Voetballend ook de mindere van deze Verbrugge

Vandevoordt volg ik zo niet. De reactie was natuurlijk ook wel van vreugde gisteren :)

Maar de HVC van de laatste 2 seizoenen mist uitstraling in doel, op zijn lijn misschien even sterk, maar op hoge bal ook vaak dramatisch geweest.

Vandevoordt volg ik zo niet. De reactie was natuurlijk ook wel van vreugde gisteren :)
Ik snap het geen probleem :)

Maar blijft nog steeds een goede doelman naar jupkes league normen. Hoop echt dat die deze zomer blijft als Verbrugge vertrekt.

Misschien niet echt ontopic, maar omdat het over doelmannen gaat: Moris steekt er dit seizoen (en vorig seizoen) voor mij bovenuit.
Die straalt zoveel uit, waarom hebben wij die ooit weggedaan :(

Anderlecht lijkt me toch een van de meest haalbare kaarten voor Gent. Het is al jaren geleden dat we nog eens hebben kunnen winnen van jullie. Maar ik snap wel dat je Europees liever tegen tegenstanders uit andere landen speelt.
Haalbaar…
Is een Europese wedstrijd, alles kan.
Is echt 50/50.
Maar ik wil een mooie Europese verplaatsing :).
Hebben 2 onaantrekkelijke affiches achter de rug, liefst geen 3e.

Hoe is het eigenlijk met Amuzu? Ik had op twitter foto's met een draagberrie gezien.
krampen

We hebben geen blessures", kon Brian Riemer meteen iedereen geruststellen na de wedstrijd. Francis Amuzu en Yari Verschaeren hadden vooral last van krampen. Zonder ongelukken kan Riemer dus komende zondag rekenen op een volledige kern.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan