Slayer_Kev666
Well-known member
Gewoon beide? Union is echt fantastisch bezig.
Ook beste ploeg die ik zien spelen heb de laatste jaren in de Ghelamco.
Ook beste ploeg die ik zien spelen heb de laatste jaren in de Ghelamco.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Union wint europa league en dat geeft terug rechtstreeks ticket voor Champions League. Zou mooi zijn, nrs 2 en 3 van de conpetitie dan voorrondes?Ik vind dat Union alles op Europa moet zetten. Vergeet die competitie. Zou ik echt fantastisch vinden, en dat als genksupp!
Union wint europa league en dat geeft terug rechtstreeks ticket voor Champions League. Zou mooi zijn, nrs 2 en 3 van de conpetitie dan voorrondes?
Anderlecht wint conference league, die zijn rechtstreeks in de groepsfase van Europa League, dat maakt 7 ploegen in europa volgend jaar? Of redeneer ik fout (en wel ultiem droomscenario maar kom, daarvoor doen we het he)

t zou wat zijn, amper P10 in de jupkes league, en dan een europese titelAnderlecht wint conference league

Zegt veel over het niveau van die beker wel. Maar kgeef grif toe, kzou jaloers zijn.t zou wat zijn, amper P10 in de jupkes league, en dan een europese titel![]()
Naast het veld? Gedrag van supporters of?Eindelijk terug wat onder de levenden.
Maar wat een schijtvertoning van WH zowel op als naast het veld.
Op het veld vooral de fout van Moyes met zijn "tactiek". Eigenlijk had Gent zelf gewoon de overwinning verdiend.
Bon donderdag dus van moeten en heb zo'n licht voorgevoel dat Moyes weer voor halve B-ploeg gaat kiezen, al moeten die eerlijk ook nog altijd in staat zijn om te winnen van Gent.
Nul sfeer.Naast het veld? Gedrag van supporters of?
FTFYTijd om nog eens geschiedenis te schrijven!
Hopelijk een veredeld B-team bij de Engelsen zodat onze kansen toch een beetje stijgen.
Al heel de week zenuwen!
Die kans zit erin. Prioriteit ligt bij de competitie voor ons zo te zien.Tijd om nog eens geschiedenis te schrijven!
Hopelijk een veredeld B-team bij de Engelsen zodat onze kansen toch een beetje stijgen.
Nu al zenuwen!
kan het u niet kwalijk nemen.in dat geval hoop ik dat die wél speelt!
(wel jammer dat we wéér niet op TV kunnen kijken)
excuses niet nodig.
die dagpass werkt alleen als ge een digicorder van telenet hebt. en als ik dat zou hebben, zou ik er de sport bij nemen, dus ja...Abo houders zouden een play sports dagpas moeten gekregen hebben in hun mail. En anders kan je wel kijken op de Auvio app (op uw gsm of smart tv) van rtbf (wel gratis een account aanmaken) daar zenden ze het wel uit.
En je krijgt er gratis opfrissing van uw kennis Frans bij.