UEFA Conference League 2022-2023

Ik vind dat Union alles op Europa moet zetten. Vergeet die competitie. Zou ik echt fantastisch vinden, en dat als genksupp!
Union wint europa league en dat geeft terug rechtstreeks ticket voor Champions League. Zou mooi zijn, nrs 2 en 3 van de conpetitie dan voorrondes?

Anderlecht wint conference league, die zijn rechtstreeks in de groepsfase van Europa League, dat maakt 7 ploegen in europa volgend jaar? Of redeneer ik fout (en wel ultiem droomscenario maar kom, daarvoor doen we het he)

Union wint europa league en dat geeft terug rechtstreeks ticket voor Champions League. Zou mooi zijn, nrs 2 en 3 van de conpetitie dan voorrondes?

Anderlecht wint conference league, die zijn rechtstreeks in de groepsfase van Europa League, dat maakt 7 ploegen in europa volgend jaar? Of redeneer ik fout (en wel ultiem droomscenario maar kom, daarvoor doen we het he)

Nickname checks out... :biglaugh:

Maar het zou inderdaad wel heel geil zijn als quasi gans PO2 ook Europees kan spelen (en dat het net Club zou zijn die 8e eindigt, zou gezien hun budget en transfers de ironische kers op de taart zijn).

Eindelijk terug wat onder de levenden.
Maar wat een schijtvertoning van WH zowel op als naast het veld.
Op het veld vooral de fout van Moyes met zijn "tactiek". Eigenlijk had Gent zelf gewoon de overwinning verdiend.

Bon donderdag dus van moeten en heb zo'n licht voorgevoel dat Moyes weer voor halve B-ploeg gaat kiezen, al moeten die eerlijk ook nog altijd in staat zijn om te winnen van Gent.

Eindelijk terug wat onder de levenden.
Maar wat een schijtvertoning van WH zowel op als naast het veld.
Op het veld vooral de fout van Moyes met zijn "tactiek". Eigenlijk had Gent zelf gewoon de overwinning verdiend.

Bon donderdag dus van moeten en heb zo'n licht voorgevoel dat Moyes weer voor halve B-ploeg gaat kiezen, al moeten die eerlijk ook nog altijd in staat zijn om te winnen van Gent.
Naast het veld? Gedrag van supporters of?

Naast het veld? Gedrag van supporters of?
Nul sfeer.
Nuja is ook met die loyalty points. Enige die aan tickets in de thuisvakken geraken waren de ouderen. En met alle respect dat zijn niet meer de mensen die constant staan te zingen en doen. En het spel op het veld hielp natuurlijk ook niet.

In de stad was het geweldig. Zoals steeds, al is het natuurlijk ook omdat je mensen terugziet die je al even niet meer gezien hebt.

Tijd om nog eens geschiedenis te schrijven!
Hopelijk een veredeld B-team bij de Engelsen zodat onze kansen toch een beetje stijgen.
Nu al zenuwen!
Die kans zit erin. Prioriteit ligt bij de competitie voor ons zo te zien.
Ik hoop vooral dat Johnsson niet speelt, die is tegenwoordig dramatisch.

Abo houders zouden een play sports dagpas moeten gekregen hebben in hun mail. En anders kan je wel kijken op de Auvio app (op uw gsm of smart tv) van rtbf (wel gratis een account aanmaken) daar zenden ze het wel uit.
En je krijgt er gratis opfrissing van uw kennis Frans bij.

in dat geval hoop ik dat die wél speelt!

(wel jammer dat we wéér niet op TV kunnen kijken)
kan het u niet kwalijk nemen.
Als wij het aanpakken zoals vorige week, maakt Gent zeker kans. Meer nog zou Gent verdienen van doorgaan.

Nu bon ik hoop uiteraard dat West Ham doorgaat.

Abo houders zouden een play sports dagpas moeten gekregen hebben in hun mail. En anders kan je wel kijken op de Auvio app (op uw gsm of smart tv) van rtbf (wel gratis een account aanmaken) daar zenden ze het wel uit.
En je krijgt er gratis opfrissing van uw kennis Frans bij.
die dagpass werkt alleen als ge een digicorder van telenet hebt. en als ik dat zou hebben, zou ik er de sport bij nemen, dus ja...

Laatst bewerkt:
Ik zie het niet hoor.
Behalve dat hij het contact echt zelf zoekt

Benen/voeten raken elkaar toch niet?
Wat ziet hij? Duw in de rug? Lol

Terug
Bovenaan