UEFA Conference League 2022-2023

Draai het of keer het, vorig seizoen was het toch wel telkens bang afwachten wat onze clubs in Europa zouden doen. Je ziet dat er nu wel twee coaches staan die weten wat ze doen en de klus kunnen klaren/de match doodmaken.

Natuurlijk zijn we nog maar 1 ronde verder, maar toch zie ik een soort volwassenheid bij Antwerp en Anderlecht die ik vorig seizoen niet zag.

Heel bizarre uitspraak.

Anderlecht vorig seizoen gewoon Laci keurig opzij gezet.

2 coaches staan die weten wat ze doen? Ik denk dat je de eerste 60 minuten gisteren niet hebt gezien van Anderlecht? Dat was niet de wedstrijd doodmaken. Aan de rust hadden we gewoon achter kunnen staan.

Wij mogen blij zijn dat we dit jaar wel 2 spitsen hebben van het begin van het seizoen, en met Fabio Silva hebben we op het eerste zicht een spits in huis die ik hier al lang niet meer heb zien lopen. Zonder zijn doelpunten zie ik ons hier echt nog puffen en zweten tot de laatste minuut.

En ook in de competitie kon Anderlecht nog maar 1 helftje overtuigen tegen Seraing dan nog. Dus laten we de komende weken afwachten, eer we met lof gaan smijten voor die coaches die zogezegd zoveel beter weten wat ze doen, dan hun voorgangers.

Heel bizarre uitspraak.

Anderlecht vorig seizoen gewoon Laci keurig opzij gezet.

2 coaches staan die weten wat ze doen? Ik denk dat je de eerste 60 minuten gisteren niet hebt gezien van Anderlecht? Dat was niet de wedstrijd doodmaken. Aan de rust hadden we gewoon achter kunnen staan.

Wij mogen blij zijn dat we dit jaar wel 2 spitsen hebben van het begin van het seizoen, en met Fabio Silva hebben we op het eerste zicht een spits in huis die ik hier al lang niet meer heb zien lopen. Zonder zijn doelpunten zie ik ons hier echt nog puffen en zweten tot de laatste minuut.

En ook in de competitie kon Anderlecht nog maar 1 helftje overtuigen tegen Seraing dan nog. Dus laten we de komende weken afwachten, eer we met lof gaan smijten voor die coaches die zogezegd zoveel beter weten wat ze doen, dan hun voorgangers.
Ik weet ook wel dat mijn post redelijk voorbarig is. Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er zakelijker wordt gevoetbald, en bedoel dat in de positieve zin. Het is misschien puur mijn eigen perceptie, de staff van beide teams heeft precies hun zaakjes meer op orde dan de vorige jaren. Ik uitte me dus positief over je club 😅

Nmecha was top , Zirkzee vond ik waanzin in het meetikken , Koumae zen werklust , maar Fabio Silva is een ander kaliber ( ook zen prijs ofc )

Ik weet ook wel dat mijn post redelijk voorbarig is. Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er zakelijker wordt gevoetbald, en bedoel dat in de positieve zin. Het is misschien puur mijn eigen perceptie, de staff van beide teams heeft precies hun zaakjes meer op orde dan de vorige jaren. Ik uitte me dus positief over je club 😅

Jaja, dat weet ik. :)

Maar ik ben voorlopig zelf nog niet te positief over mijn ploeg, toch zeker niet het geleverde spel. Al is het nog te vroeg voor echt heel grote conclusies. Alleen mss al dat het straf is dat wij Silva hebben kunnen halen, ook al is het maar voor een jaar. Hopelijk blijft hij fit. En moet hij nooit meer met Raman samen spelen.

same here, iedereen kan er maar beter van worden als onze belgische ploegen volgend jaar minder voorrondes moeten spelen / meer reekshoofd zijn.

De prestaties van dit seizoen hebben pas invloed op het seizoen na het volgende seizoen. Afgelopen seizoen was het laatste seizoen dat invloed op komend seizoen kon uitoefenen. Helaas slechte prestaties, dus volgend seizoen geen rechtstreeks gekwalificeerde meer voor de CL.

Terug
Bovenaan