UEFA Conference League 2022-2023

West Ham 1-0 voor aan de rust.
Scamacca op aangeven van Cornet.
Maar eerlijk geen echt overtuigende partij van ons, en Viborg die gewoon slechter is.

Zo slecht speelt Antwerp toch niet? Of zie ik het te hard door een rood-witte bril?
Super was het niet, ik denk dat 1-1 wel een terechte uitslag is. We missen wel duidelijk onze offensieve spelers, vandaar ook de defensievere aanpak met die 3-5-2 vermoed ik. Van Bommel krijgt achteraf dus gelijk :tongue:

Super was het niet, ik denk dat 1-1 wel een terechte uitslag is. We missen wel duidelijk onze offensieve spelers, vandaar ook de defensievere aanpak met die 3-5-2 vermoed ik. Van Bommel krijgt achteraf dus gelijk :tongue:
Volledig akkoord. Correcte uitslag en meer zat er niet in zonder Balekwisha, Janssen, Valencia en Fischer.

Eventjes opgezocht, Antwerp 14,5 punten, Anderlecht 11,5. Hoe dit vertaalt naar welke pot Anderlecht zit weet ik niet, potje lager?
Dit kwam bij ons op het forum voorbij, een simulatie die men had gedaan van een mogelijke (en aannemelijke) groepsfase.

Gent heeft bv. een coëfficiënt van 27.5 dus die zouden quasi zeker in pot 1 terechtkomen. Gent dat eruitgaat tegen Nicosia zou wel eens meer punten op de lange termijn kunnen opleveren dan kwalificatie voor de EL groepsfase.

Screenshot-20220812-084251-276.png

Terug
Bovenaan