UEFA Conference League 2022-2023

Gent heeft bv. een coëfficiënt van 27.5 dus die zouden quasi zeker in pot 1 terechtkomen. Gent dat eruitgaat tegen Nicosia zou wel eens meer punten op de lange termijn kunnen opleveren dan kwalificatie voor de EL groepsfase.
Afgaande op de efficiëntie voor goal, lijkt dat de tactiek van Gent.

Sterk Anderlecht. Had alleen de eerste 25 minuten gezien en was verbaasd dat ze uiteindelijk nog gewonnen hadden. Ook geen slecht resultaat van Antwerp. Netjes mannen!

Het was absoluut schijtvoetbal en als we zo achteruitkruipen volgende week gaat het nog warm kunnen worden, maar met 7 Neerpedejongens in de 2de helft op het veld kan ik alleen maar blij zijn dat ze dat resultaat binnentrekken.
Als je dan Hoedt de ballen paniekerig ziet wegpompen en Murillo, Olsson & Raman weer hun eigenste achterlijke zelve ziet uithangen, terwijl een Arnstad, Debast en Sadiki geweldig cool blijven, hoop ik dat dit een signaal kan zijn dat leeftijd niet hetzelfde is als maturiteit. Samengevat: als ze nog iets bijhalen hoeft dat helemaal niets te zijn met ervaring.

Yari gaat het toch ook niet worden he. Frustrerend om naar te kijken

Zie hem nochtans een sterk seizoen spelen vandejaar. Het is idd nog te vaak net niet, maar je ziet wel dat het erin zit. Als hij fit blijft zie ik hem echt definitief doorbreken. Dat Mazzu systeem ligt hem volgens mij ook gewoon.

Laatst bewerkt:
Zie hem nochtans een sterk seizoen spelen vandejaar. Het is idd nog te vaak net niet, maar je ziet wel dat het erin zit. Als hij fit blijft zie ik hem echt definitief doorbreken. Dat Mazzu systeem ligt hem volgens mij ook gewoon.
Tbh van alle youngster (en hij heeft al het meeste ervaring) vind ik hem veel meer tekort komen met die 'net niet' nog altijd.. Draait nu al enkele jaren mee, maar heb echt et gevoel dat die gwn stagneert en soms teveel forceert gewoon

Tbh van alle youngster (en hij heeft al het meeste ervaring) vind ik hem veel meer tekort komen met die 'net niet' nog altijd.. Draait nu al enkele jaren mee, maar heb echt et gevoel dat die gwn stagneert en soms teveel forceert gewoon

In dat stagneren spelen natuurlijk ook 2 zware blessures mee. En bijgevolg ook de schrik om vrijuit te spelen de periode erna.

Time Will tell, maar als je ziet hoe een Amuzu, die ook al door velen was afgeschreven, sinds de playoffs vorig jaar ook gewoon steeds een goed niveau heeft gehaald, zou ik deze nog niet te rap opgeven. Vind trouwens ook niet dat Verschaeren voorlopig aan een zwak seizoen bezig is. Verzet trouwens ook defensief bergen werk, wat mss minder opvalt.

Zo'n mooi café in hun eigen stad zo vernielen, idioten! 😡
Mja, stand-off tussen zwitsers en anderlechtsupporters. Lijkt dat het de zwitsers waren die vooral het naar de botten hebben gemaakt.

Goei poeier die camerabeelden. 20+ administratief aangehouden zwitsers.

Terug
Bovenaan