UEFA Conference League 2022-2023

Mja, stand-off tussen zwitsers en anderlechtsupporters. Lijkt dat het de zwitsers waren die vooral het naar de botten hebben gemaakt.

Goei poeier die camerabeelden. 20+ administratief aangehouden zwitsers.
Het waren toch de Anderlecht hooligans die op die beelden het café vernielen?

Het waren toch de Anderlecht hooligans die op die beelden het café vernielen?
Geen idee, ik had mij gebaseerd op basis van dat verslag, en daar leek het mij alsof het de zwitsers waren die het cafee hadden afgebroken en waren weggevlucht om dan later op basis van de camerabeelden administratief aangehouden te zijn geweest.

Als dat niet het geval is, dan heb ik mij laten misleiden door het verslag :(. mea culpa.

En die van Anderlecht hebben nog nooit van een deur gehoord dus gooien ze met het terras tegen de gevel. Hoe meer ik over nadenk hoe dwazer het is.

Die toenemende trend onder hooligans om elkander aan te vallen in cafe's en restaurants is wreed irritant en zeer schadelijk. Spreek gewoon in een bos af en tik daar op mekanders bakkes zonder hardwerkende mensen hun zaak kapot te maken, en vrouwen en kinderen met trauma's op te zadelen.

Allemaal op eigen helft en dan met 2 aanvallen..
Blijft ge niet houden en ook niet genoeg om iets te creëren

Fysiek te weinig eigenlijk, sinds vorige match toch geweten dat ge tegen stevige mannen speelt die fysiek duels nie schuwen.

Als ge snel voetbalt speelt ge hun druk uit verband en moeten ze fouten maken

Terug
Bovenaan