UEFA Conference League 2022-2023

Iedere clubsupporter wil mooi voetbal met een winnende uitkomst , het gezaag dat Mazzu lelijk voetbal speelt mag stoppen
Ik ben al meer dan 40 jaar supporter , toptijden meeegmaakt .( CL tegen man u PSV ect)
Ik snap niet dat er sommige ( meestal op het Rscaforum) hem liever zien falen dan winnen .
Nee ik ben geen successupporter, ik stond er ook toen het slecht ging .
Ik tennis , volgens sommige op men club heb ik ne waanzinnige techniek maar ik heb al tegen een paar gasten verloren die gewoon den bal binnnen houd en mij de fouten laat maken en verder gaan in het tornooi.
Ik ga ook niet vant veld met de gedachten , amaai Baba die passingshot was waanzin na een verloren match , en kan naar huis 😂
Ik snak naar ne prijs met RSCA .

Beetje off-topic maar ik had je veel jonger geschat dan je blijkbaar bent! In mijn hoofd was je een jonge 20-er 😀
Nipt 17-18 dacht ik zelfs. :unsure:

Los daarvan volg ik zijn post wel (buiten de spaties tussen de leestekens). Op het Club-forum zitten er ook altijd kwallen die een bepaald persoon liever zien falen dan hun ploeg succes zien halen. Heel vreemde gedachtegang van dat soort "fans".

Basaksehir heeft een Europees coëfficiënt van 25 en Young Boys zelfs 37. Ter vergelijking Antwerpen 14,5 en Anderlecht 11,5. Dit waren geen wedstrijden tegen de 4e uit Moldavië en de bekerwinnaar van Andorra maar tegen degelijke ploegen die op basis van een Europese campagne spelen. Basaksehir staat 2e in de Turkse competitie en heeft sinds maart niet meer verloren trouwens. Jammer voor Antwerpen dat ze niet doorgaan maar om dit nu als een blamage te catalogeren, dat vind ik niet correct. Wat Anderlecht gedaan heeft is echt wel mooi, proficiat!
Nu hopen dat de 4 ploegen die poules spelen nog wat punten kunnen sprokkelen (en in't weekend moe zijn 😀)
Paar jaar terug hebben die ons van het kastje naar de muur gespeeld. 3-3 thuis maar tweede helft kregen we geen poot aan de grond en daar kansloos verloren dus echt geen schande zit ook een pak geld daar.

Iedere clubsupporter wil mooi voetbal met een winnende uitkomst , het gezaag dat Mazzu lelijk voetbal speelt mag stoppen
Ik ben al meer dan 40 jaar supporter , toptijden meeegmaakt .( CL tegen man u PSV ect)
Ik snap niet dat er sommige ( meestal op het Rscaforum) hem liever zien falen dan winnen .

Ik snak naar ne prijs met RSCA .

Ik wil Mazzu niet zien falen alleszins. Ondanks ik mijn bedenkingen heb bij zijn voetbalopvattingen tov de filosofie die ik de ploeg wil zien hanteren.

Maar waarom zouden we in godsnaam niet mogen zagen als er lelijk voetbal wordt gespeeld? Mazzu verdient nog veel tijd om daar een echt oordeel over te vellen, maar voorlopig is het wel heel mager. De match tegen STVV was het een periode wel goed, en 1 helft tegen Seraing. Voor de rest zagen we toch al te vaak slecht uitgevoerd countervoetbal.

Maar goed, een volledig nieuw systeem verdient tijd. En ik maak voor alle duidelijkheid geen vergelijking tussen Mazzu en Weiler.

Maar ik persoonlijk wordt liever nog 10 jaar 3de of 4de, ipv van nog zo een titel als die onder Weiler.

18u45, in Brussel, regenweer, op een donderdag, en staking van de taxichauffeurs aangekondigd.

Gaat niet veel volk zijn vanavond in het Lotto Park vrees ik.

Ik wil Mazzu niet zien falen alleszins. Ondanks dat ik mijn ideeën heb bij zijn voetbalopvattingen tov de filosofie die ik de ploeg wil zien.

Maar waarom zouden we in godsnaam niet mogen zagen als er lelijk voetbal wordt gespeeld? Mazzu verdient nog veel tijd om daar een echt oordeel over te heftig, maar voorlopig is het wel heel mager. De match tegen STVV was het een periode wel goed, en 1 helft tegen Seraing. Voor de rest zagen we toch al te vaak uitgevoerd countervoetbal.

Maar goed, een volledig nieuw systeem verdient tijd. En ik maak voor alle duidelijkheid geen vergelijking tussen Mazzu en Weiler.

Maar ik persoonlijk wordt liever nog 10 jaar 3de of 4de, ipv van nog zo een titel als die onder Weiler.
Hmm dat zeg je nu, kijk eens 4 jaar later en als je dan nog niks hebt gewonnen de druk gaat immens worden en de slagkracht op transfermarkt minder. Nu teren jullie nog op het merk anderlecht maar dat gaat ooit stoppen.

Hmm dat zeg je nu, kijk eens 4 jaar later en als je dan nog niks hebt gewonnen de druk gaat immens worden en de slagkracht op transfermarkt minder. Nu teren jullie nog op het merk anderlecht maar dat gaat ooit stoppen.
Ons slagkracht is Neerpede :) tot weer mee bovenaandraaien

Wat een opstelling is dat nu weer. Speel dan gewoon. 4-3-3

Gene Verschaeren, is al positief. Kans helaas ook op de bank

Het is weeral triestig bij Anderlecht. Veel te traag spel, veel te vaak balletje achteruit, en als ze eens willen versnellen direct balverlies. Hoewel je tegen dit Silkeborg toch sowieso de drie punten moet halen.

Terug
Bovenaan