C chomo Well-known member 15 september 2022 #661 Babaluna zei: Eilandje he Klik om te vergroten... Soms wel, soms blijft die gewoon staan...
Babaluna Well-known member 15 september 2022 #662 Draai het of keert het , er is maar ene die elke wedstrijd op niveau is , Debast Volgend jaar gaan we die moeten verkopen voor een appel en een ei .
Draai het of keert het , er is maar ene die elke wedstrijd op niveau is , Debast Volgend jaar gaan we die moeten verkopen voor een appel en een ei .
Spooky Well-known member 15 september 2022 #663 Babaluna zei: Draai het of keert het , er is maar ene die elke wedstrijd op niveau is , Debast Volgend jaar gaan we die moeten verkopen voor een appel en een ei . Klik om te vergroten... Nu ken ik toevallig een ploeg met geld die een CV kab gebruiken
Babaluna zei: Draai het of keert het , er is maar ene die elke wedstrijd op niveau is , Debast Volgend jaar gaan we die moeten verkopen voor een appel en een ei . Klik om te vergroten... Nu ken ik toevallig een ploeg met geld die een CV kab gebruiken
SomeDude Banned 15 september 2022 #664 Babaluna zei: Draai het of keert het , er is maar ene die elke wedstrijd op niveau is , Debast Volgend jaar gaan we die moeten verkopen voor een appel en een ei . Klik om te vergroten... Met bruine suiker is dat wel lekker
Babaluna zei: Draai het of keert het , er is maar ene die elke wedstrijd op niveau is , Debast Volgend jaar gaan we die moeten verkopen voor een appel en een ei . Klik om te vergroten... Met bruine suiker is dat wel lekker
Babaluna Well-known member 15 september 2022 #665 Spooky zei: Nu ken ik toevallig een ploeg met geld die een CV kab gebruiken Klik om te vergroten... Schat die gaat naart buitenland
Spooky zei: Nu ken ik toevallig een ploeg met geld die een CV kab gebruiken Klik om te vergroten... Schat die gaat naart buitenland
Babaluna Well-known member 15 september 2022 #669 Spooky zei: Arnstad toch ook wel bij de minst slechte Klik om te vergroten... ik vind da gene slechte
Spooky zei: Arnstad toch ook wel bij de minst slechte Klik om te vergroten... ik vind da gene slechte
Spooky Well-known member 15 september 2022 #671 Ge moet alleszins geen schrik hebben dat rsca na deze match ne Roemeen gaat kopen
SomeDude Banned 15 september 2022 #672 ODC zei: Oooh Arnstad die moest je naar Murillo gepast hebben. Klik om te vergroten... Want Murillo geeft blijk van te kunnen scoren?
ODC zei: Oooh Arnstad die moest je naar Murillo gepast hebben. Klik om te vergroten... Want Murillo geeft blijk van te kunnen scoren?
SomeDude Banned 15 september 2022 #673 ODC zei: Ondertussen is Union ook aan het verliezen… Klik om te vergroten... Goal van een ex-anderlecht speler!
ODC zei: Ondertussen is Union ook aan het verliezen… Klik om te vergroten... Goal van een ex-anderlecht speler!
Babaluna Well-known member 15 september 2022 #674 Spijtig dat ik men afleveringen van ANouk maton Prive heb gedelete
O ODC Active member 15 september 2022 #675 De Yari gaat het doen, ik voel het!!! En ondertussen is het 2-2 bij Union. Valt daar meer te beleven dan bij Anderlecht but hey what you’ve expected…
De Yari gaat het doen, ik voel het!!! En ondertussen is het 2-2 bij Union. Valt daar meer te beleven dan bij Anderlecht but hey what you’ve expected…
Général Zantas Well-known member 15 september 2022 #676 73e minuut bij 0-0 en de commentator stelt dat diegene die als eerst scoort DICHT BIJ DE ZEGE ZAL STAAN. Diep, echt diep.
73e minuut bij 0-0 en de commentator stelt dat diegene die als eerst scoort DICHT BIJ DE ZEGE ZAL STAAN. Diep, echt diep.
Dookie Well-known member 15 september 2022 #677 Kijk ik vijf minuten naar het verschrikkelijke spel van Anderlecht mis ik 2 goals van union. Pfff
Spooky Well-known member 15 september 2022 #678 Na zo een match heb je alleszins geen slaappil meer nodig
Babaluna Well-known member 15 september 2022 #680 Voor die het nog weten , Mauve is op Playsports he , kakcommentaar