marcel
Well-known member
Lijken ook erg op elkaar he, practisch tweelingen.Wrm zegt Joos nu al tweemaal Ngadeu tegen Godeau?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijken ook erg op elkaar he, practisch tweelingen.Wrm zegt Joos nu al tweemaal Ngadeu tegen Godeau?
eigenlijk ook niet goed voor de kern dat er nóg 2 matchen bij komenGoed voor de moraal, slecht voor zondag.
Qarabag leek mij toch een pittig ploegske. Sparen in de EL/ECL om u volledig te concentreren op de competitie om daar EL/ECL voetbal af te dwingen...die logica ga ik nooit snappeneigenlijk ook niet goed voor de kern dat er nóg 2 matchen bij komen
maar wel contentQarabag leek mij toch een pittig ploegske.
ook tof: hun supporters die mee doen met het eerbetoon aan Luc de Vos.

nee, dat was het punt niet. de spelers die nu spelen hangen ook al met haken en ogen aan elkaar, maar er zijn zo veel gebleseerden dat ze niet echt kunnen rusten. dus die 2 matchen zijn nu wel extra last.Sparen in de EL/ECL om u volledig te concentreren op de competitie om daar EL/ECL voetbal af te dwingen...die logica ga ik nooit snappen![]()
Djurgårdens hebben we 2x van verloren in de group stageHopen op Djugardens en Slovan Bratislava voor de Belgische ploegen.
Djurgårdens hebben we 2x van verloren in de group stage
Djurgårdens hebben we 2x van verloren in de group stage
Ik zeg niet dat het makkelijk is (ze staan niet voor niets in deze ronde natuurlijk, en bij onze Belgische ploegen was het met de hakken over de sloot) maar van alle ploegen lijken die (op het eerste zicht) toch de meest haalbare.Anderlecht gaat er wel van winnen he.