Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.462 JelleCa zei: Dit had toch wel een tweede geel mogen zijn. Klik om te vergroten... Mogen? Dat is altijd geel, mag er nie toe doen dat die al geel had hè
JelleCa zei: Dit had toch wel een tweede geel mogen zijn. Klik om te vergroten... Mogen? Dat is altijd geel, mag er nie toe doen dat die al geel had hè
Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.463 Maar enfin, hij raakt hem op de borst en die linesman staat op 1.5m te vlaggen als een zot Nu Riemer wel geel terwijl die het wel juist zag. Goedkoop zenne
Maar enfin, hij raakt hem op de borst en die linesman staat op 1.5m te vlaggen als een zot Nu Riemer wel geel terwijl die het wel juist zag. Goedkoop zenne
Solleke89 Well-known member 9 maart 2023 #1.469 Silence zei: Kunnen wij nu nie 1 deftige voorzet trappen.. De hype over Dreyer is ook al stilaan voorbij, brengt nie veel extra's. Veel van't zelfde met Yari en Refaelov Klik om te vergroten...
Silence zei: Kunnen wij nu nie 1 deftige voorzet trappen.. De hype over Dreyer is ook al stilaan voorbij, brengt nie veel extra's. Veel van't zelfde met Yari en Refaelov Klik om te vergroten...
Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.470 Solleke89 zei: Klik om te vergroten... 1 zwaluw maakt de lente nie
Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.471 Domme wissel in mijn ogen, alle gevaar kwam van Amuzu Ik zou ook N'Diaye vaker laten overlappen bij Amuzu. Nog meer snelheid en opties Moet ge wel Yari of Refaelov opofferen voor een iets behoudener type
Domme wissel in mijn ogen, alle gevaar kwam van Amuzu Ik zou ook N'Diaye vaker laten overlappen bij Amuzu. Nog meer snelheid en opties Moet ge wel Yari of Refaelov opofferen voor een iets behoudener type
Babaluna Well-known member 9 maart 2023 #1.472 Silence zei: 1 zwaluw maakt de lente nie Klik om te vergroten... Ik word meer en meer fan van N'Diaye
Silence zei: 1 zwaluw maakt de lente nie Klik om te vergroten... Ik word meer en meer fan van N'Diaye
Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.473 Babaluna zei: Ik word meer en meer fan van N'Diaye Klik om te vergroten... Onbegrijpelijk dat Sardella zoveel kansen kreeg op die positie
Babaluna zei: Ik word meer en meer fan van N'Diaye Klik om te vergroten... Onbegrijpelijk dat Sardella zoveel kansen kreeg op die positie
Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.474 Wat gaat hm doen? Een handtekening vragen aan Reina? Geef gewoon geel hè man
Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.476 In de loop, maar geen bal en loopt hem aan. N'Diaye kreeg zo rood tegen Union mja
J JelleCa Well-known member 9 maart 2023 #1.478 Ik wil het niet jinxen maar Anderlecht speelt echt een goeie tweede helft.
Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.479 JelleCa zei: Ik wil het niet jinxen maar Anderlecht speelt echt een goeie tweede helft. Klik om te vergroten... Hij heeft Ashimeru al ingebracht dusja.. merci zenne
JelleCa zei: Ik wil het niet jinxen maar Anderlecht speelt echt een goeie tweede helft. Klik om te vergroten... Hij heeft Ashimeru al ingebracht dusja.. merci zenne
Silence Well-known member 9 maart 2023 #1.480 Ik weet toch nog steeds niet goed wat ik van Stroeykens moet vinden