UEFA Conference League 2022-2023

ik durf niet zeggen dat deze match voor hun "niet belangrijk" is, 't blijft een europese kwartfinale he. wij hebben ook een andere prioriteit (PO1), maar in deze fase wil je gewoon winnen. dat geldt voor alle 8 ploegen even veel, denk ik.

ik durf niet zeggen dat deze match voor hun "niet belangrijk" is, 't blijft een europese kwartfinale he. wij hebben ook een andere prioriteit (PO1), maar in deze fase wil je gewoon winnen. dat geldt voor alle 8 ploegen even veel, denk ik.
Ze hebben nog een terugmatch ook he. Vanavond moet je er gewoon vol voorgaan en in geloven.

Ik geef rsca goede kans tegen AZ, vorig weekend 0-1 verloren tegen sparta. En het was echt heel slecht in de nabeschouwing die ik gezien heb.
Een goede kans omdat ze hun laatste wedstrijd thuis hebben verloren? Ze staan nog altijd wel 4e in Nederland hè, terwijl Anderlecht bij ons pas 9e staat. Ik denk dat ze omgekeerd even goed kunnen zeggen dat ze een goede kans maken.

Man man, zijn ze nog handjes aant schudden dat ze de bal buiten hebben gesjot.... totaal niet aant opletten bij den inworp

Terug
Bovenaan