UEFA Conference League 2022-2023

Anderlecht heeft dit seizoen gewoon een heel matig team. Niet voor niets dat ze daar staan op plaats 10. Het is een mirakel dat ze met dit team zover in Europa zijn geraakt

Het zal een zomer zijn van een volledig nieuw team samen te stellen met weinig? middelen.

Alle vooruit, offside goal en penalty met een gratis verzenden coupon op een bol.com select voordeel... top die arbiter.

Ik voel het bloed koken :(

We kunnen (terecht, daar niet van) lopen klagen over de scheids maar het feit is dat we ook zelf gewoon megaslecht spelen he. Hoeveel keer een Anderlecht-speler de bal niet recht in de voeten van ene van AZ heeft getrapt zijn niet op twee handen te tellen.

Anderlecht heeft dit seizoen gewoon een heel matig team. Niet voor niets dat ze daar staan op plaats 10. Het is een mirakel dat ze met dit team zover in Europa zijn geraakt

Het zal een zomer zijn van een volledig nieuw team samen te stellen met weinig? middelen.
Zowizo , het ging vrij goed toen Riemer overpakte , beetje terugval nu vind ik

We kunnen (terecht, daar niet van) lopen klagen over de scheids maar het feit is dat we ook zelf gewoon megaslecht spelen he. Hoeveel keer een Anderlecht-speler de bal niet recht in de voeten van ene van AZ heeft getrapt zijn niet op twee handen te tellen.
Onterecht 1-0 na 4 minuten.
Dat geeft uw een klop en hun een boost

Maar we spelen beschamend slecht op elke positie
Maar goh man, net nog een herhaling. Murrilio doet toch echt niks

Het is helemaal aan Anderlecht zelf te danken.
Uiteraard ook, aanvallend 0,0 laten zien.
Amuzu, Refaelov, Dreyer niks laten zien en Slimani ook niet

Maar de 1-0 is een cadeau die hun vleugels geeft.
Heenmatch beginnen ze ook sterk, scoren ze niet en spelen wij de betere match. Nu is het omgekeerd, maar het zijn gewoon dezelfde ploegen hoor

Uiteraard ook, aanvallend 0,0 laten zien.
Amuzu, Refaelov, Dreyer niks laten zien en Slimani ook niet

Maar de 1-0 is een cadeau die hun vleugels geeft.
Heenmatch beginnen ze ook sterk, scoren ze niet en spelen wij de betere match. Nu is het omgekeerd, maar het zijn gewoon dezelfde ploegen hoor
Ik ben in de heenmatch wakker geworden voor de laatste 20 minuten en daar was Anderlecht toch niet echt beter. Eerder geluk door die 2-0 te maken leek me.

Anderlecht begon hier ook gewoon zwak en lijkt dat 90 minuten vol te houden.

Terug
Bovenaan