stowaway
Active member
pff en zoveel zitten giechelen, we gaan grumpy de bilde nog missen
Aster weet soms ook niet hoe hij op die commentaar moet reageren.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pff en zoveel zitten giechelen, we gaan grumpy de bilde nog missen

Of niet...Ja, hij is vertrokken!

Is die man niet beschaamd?
Toch een logische vraag als 'journalist'?Man man De BildeIs die man niet beschaamd?
Efkes over de situatie van Courtois beginnen tegen Mignolet en of hij nu gaat terugkomen. Wat verwacht die nu als antwoord eigenlijk?
Chance dat ik geen voetballer ben want ik zou pertinent weigeren om met zulke debielen te praten, worden die mannen daar nu zelf niet ambetant van?
Als sensatiezoeker wel ja.Toch een logische vraag als 'journalist'?

Neen, neen en neen.Als sensatiezoeker wel ja.
Ik vind het ten eerste maar dwaas om daar meteen over te gaan beginnen vlak na een Europese wedstrijd van Club. Ten tweede wat verwacht Gilles nu als antwoord? Mignolet heeft duidelijk gezegd dat ze hem mogen bellen in nood, het is nu niet dat geen andere opties zijn hè. En het nieuws van Thibaut z'n blessure was pas luttele uren oud, dus het zou mij verbazen mocht die al een telefoontje hebben gekregen van Tedesco (wat ik in eerste instantie al niet eens verwacht). En dan ook nog eens daarover blijven doordrammen...![]()
En de pijnpunten zijn duidelijk.op zich wel, maar goed, kwalificatie was al binnen, test-matchke voor de spelers die begonnen zijn.