Nee bedankt. Ik doe niet meeLaat gans Belgie vanavond Blauw-Zwart kleuren jongens![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee bedankt. Ik doe niet meeLaat gans Belgie vanavond Blauw-Zwart kleuren jongens![]()
morgen staat er al een veel interessantere match op het programmaWaarom speelt Brugge vandaag ipv morgen?
Normaal heeft de UEFA daar geen oren naar dus iemand zal wss. goed gelobbyd hebben.heilige bloedprocessie, politie is daar voltallig voor nodig
Idem.Moet wel zeggen dat ik bij eender welke Belgische ploeg zou hopen dat ze de finale halen. Toch echt een unieke gebeurtenis. En zet ons kleine voetballandje toch weer wat meer op de kaart (ook qua clubvoetbal).
Bij de vorige finale (van Antwerp in 1993) was ik nog maar 5 jaar dus herinner me daar niets van. Kijk pas voetbal sinds 1995/96.
Gohja, het is niet zo dat ik anti supporter ofzo hoor. Van mij mag Club dat halen. Het laat me gewoon koud of ze nu winnen of verliezen. Ik zal er mijn slaap niet voor laten. Ik zal er zelf niet naar kijken. Al heeft dat ook te maken met het uur. Ik vermoed dat ze niet in concurrentie mogen liggen met de CL. Maar het uur nu, dan is het rushen om die kinderen in bed te kunnen stekenMoet wel zeggen dat ik bij eender welke Belgische ploeg zou hopen dat ze de finale halen. Toch echt een unieke gebeurtenis. En zet ons kleine voetballandje toch weer wat meer op de kaart (ook qua clubvoetbal).
Bij de vorige finale (van Antwerp in 1993) was ik nog maar 5 jaar dus herinner me daar niets van. Kijk pas voetbal sinds 1995/96.

Ja dat doe ik nooit, van zodra er ergens internet voorradig is weet je het toch met die honderden meldingen per dag op je gsmabsoluut kakuur inderdaad, maar uitgesteld kijken dat kan ik niet aan bij deze match![]()
Elke club heeft toch van die idioten die zich fan noemen. Kans is groot dat dit nog voor extra motivatie zorgt bij de tegenstander.Blijkbaar hebben supporters van Club vuurwerk afgestoken deze nacht aan het hotel waar de spelers van Fiorentina overnachtten.
ik keur het niet goed, maar kans lijkt me vooral groot dat de spelers hiervan wakker geworden zijn... extra motivatie voor een halve finale lijkt me quasi onmogelijk -> als je vanzelf niet voldoende gemotiveerd bent voor een Europese return van een halve finale, dan mankeert er je toch iets lijkt me.Elke club heeft toch van die idioten die zich fan noemen. Kans is groot dat dit nog voor extra motivatie zorgt bij de tegenstander.
Denk niet dat die ons onderschatten vorig weekend hun volledige ploeg laten rusten.ik keur het niet goed, maar kans lijkt me vooral groot dat de spelers hiervan wakker geworden zijn... extra motivatie voor een halve finale lijkt me quasi onmogelijk -> als je vanzelf niet voldoende gemotiveerd bent voor een Europese return van een halve finale, dan mankeert er je toch iets lijkt me.
Ik hoop dat de echte supporters er een heksenketel van maken vanavond en dat die Italianen ons een beetje onderschatten!
Verschrikkelijk strontuur idd.absoluut kakuur inderdaad, maar uitgesteld kijken dat kan ik niet aan bij deze match![]()
kort toereke van 15 min tijdens de rust?Verschrikkelijk strontuur idd.
Real speelt straks ook nog eens om 21u en de hond verwacht zich ook aan zijn avondwandeling. Dat wordt ergens een keuze maken...
Dat bedoel ik dus. Als er onderschatting zou zijn, is zoiets dat dan in de nacht gebeurd een reden om niet meer te onderschattenik keur het niet goed, maar kans lijkt me vooral groot dat de spelers hiervan wakker geworden zijn... extra motivatie voor een halve finale lijkt me quasi onmogelijk -> als je vanzelf niet voldoende gemotiveerd bent voor een Europese return van een halve finale, dan mankeert er je toch iets lijkt me.
Ik hoop dat de echte supporters er een heksenketel van maken vanavond en dat die Italianen ons een beetje onderschatten!
Blijkbaar hebben supporters van Club vuurwerk afgestoken deze nacht aan het hotel waar de spelers van Fiorentina overnachtten.