UEFA Conference League 2023-2024

En zondag Dwars door Brugge loopwedstrijd, vandaar pas maandag tegen Union. Komt hen niet slecht uit, hoewel dat waarschijnlijk al langer zo geregeld was.
Veel overuren voor de Brugse polies.

Moet wel zeggen dat ik bij eender welke Belgische ploeg zou hopen dat ze de finale halen. Toch echt een unieke gebeurtenis. En zet ons kleine voetballandje toch weer wat meer op de kaart (ook qua clubvoetbal).

Bij de vorige finale (van Antwerp in 1993) was ik nog maar 5 jaar dus herinner me daar niets van. Kijk pas voetbal sinds 1995/96.

Moet wel zeggen dat ik bij eender welke Belgische ploeg zou hopen dat ze de finale halen. Toch echt een unieke gebeurtenis. En zet ons kleine voetballandje toch weer wat meer op de kaart (ook qua clubvoetbal).

Bij de vorige finale (van Antwerp in 1993) was ik nog maar 5 jaar dus herinner me daar niets van. Kijk pas voetbal sinds 1995/96.
Idem.
Totaal geen voeling met Club maar voor 1 keer ga ik toch echt wel supporteren. En dat had net hetzelfde geweest mocht het een andere Belgische ploeg zijn.

Gohja, het is niet zo dat ik anti supporter ofzo hoor. Van mij mag Club dat halen. Het laat me gewoon koud of ze nu winnen of verliezen. Ik zal er mijn slaap niet voor laten. Ik zal er zelf niet naar kijken. Al heeft dat ook te maken met het uur. Ik vermoed dat ze niet in concurrentie mogen liggen met de CL. Maar het uur nu, dan is het rushen om die kinderen in bed te kunnen steken :biglaugh:

Ik doe het zelfs soms wel.

Gisteren keek ik bijvoorbeeld eerst de ESC (samen met vrouw) en nadien - zonder de uitslag te weten - nog PSG-Dortmund. Gaat perfect met meldingen op whatsapp af en natuurlijk niet naar nieuwssites surfen.

Enige probleem is dat er dan weinig slaap overblijft, maar da's een andere zaak (en dan heb ik de NBA matchen van eergisteren - "every possession" formule - nog geskipt).

Vandaag gaat het echter sowieso niet want wil ook graag de CL zien nadien (en ga sowieso door spanning niet kunnen wachten).

Blijkbaar hebben supporters van Club vuurwerk afgestoken deze nacht aan het hotel waar de spelers van Fiorentina overnachtten.

Blijkbaar hebben supporters van Club vuurwerk afgestoken deze nacht aan het hotel waar de spelers van Fiorentina overnachtten.
Elke club heeft toch van die idioten die zich fan noemen. Kans is groot dat dit nog voor extra motivatie zorgt bij de tegenstander.

Elke club heeft toch van die idioten die zich fan noemen. Kans is groot dat dit nog voor extra motivatie zorgt bij de tegenstander.
ik keur het niet goed, maar kans lijkt me vooral groot dat de spelers hiervan wakker geworden zijn... extra motivatie voor een halve finale lijkt me quasi onmogelijk -> als je vanzelf niet voldoende gemotiveerd bent voor een Europese return van een halve finale, dan mankeert er je toch iets lijkt me.

Ik hoop dat de echte supporters er een heksenketel van maken vanavond en dat die Italianen ons een beetje onderschatten!

ik keur het niet goed, maar kans lijkt me vooral groot dat de spelers hiervan wakker geworden zijn... extra motivatie voor een halve finale lijkt me quasi onmogelijk -> als je vanzelf niet voldoende gemotiveerd bent voor een Europese return van een halve finale, dan mankeert er je toch iets lijkt me.

Ik hoop dat de echte supporters er een heksenketel van maken vanavond en dat die Italianen ons een beetje onderschatten!
Denk niet dat die ons onderschatten vorig weekend hun volledige ploeg laten rusten.

absoluut kakuur inderdaad, maar uitgesteld kijken dat kan ik niet aan bij deze match 😅
Verschrikkelijk strontuur idd.

Real speelt straks ook nog eens om 21u en de hond verwacht zich ook aan zijn avondwandeling. Dat wordt ergens een keuze maken...

Dat bedoel ik dus. Als er onderschatting zou zijn, is zoiets dat dan in de nacht gebeurd een reden om niet meer te onderschatten

Terug
Bovenaan