UEFA Conference League 2023-2024

Bon, knappe overwinning van Club dat niet eens goed speelde. Ik had een gelijkspel verwacht, maar ondanks de mindere prestatie van Club is het niet zo dat Osasuna echt veel aanspraak op een overwinning mocht maken. Voetbaltechnisch was het niet slecht, maar veel goede kansen niet gezien.
Dat stadion en de fans waren wel indrukwekkend.

Voor Europees is Spileers nog wat groen ja, maar in de JPL gewoon heel degelijk. Laat die maar staan. Maar idd, Mechele moet weg. Dan nog liever Boyata tbh.

Club zit echt wel slecht met de CBs. Mechele is oerdegelijk, kritiek ten spijt. Maar daar win je de oorlog niet mee. Spileers is nog in de leer en Boyata is gewoon ruk.

Huiswerk is nog niet af daar.

Club zit echt wel slecht met de CBs. Mechele is oerdegelijk, kritiek ten spijt. Maar daar win je de oorlog niet mee. Spileers is nog in de leer en Boyata is gewoon ruk.

Huiswerk is nog niet af daar.
Idd, ijshockeyer Boyata en strijkijzer Mechele zijn minpuntjes. 2 goeie CBs erbij en ik zie Club heel ver geraken in de conférence league

Ik denk niet dat mechele ter discussie staat binnen Club, gewoon oerdegelijke pure verdediger uitvoetballen is idd niet zijn sterkste punt. Die staat niet voor niks al jaren in de basis.ik zou eerder een snelle cv zetten naast mechele

Boyata deed dat toch goed gisteren voor die 20 min? Spileers betaald gewoon nog leergeld en mechele is gewoon mechele, degelijk maar net niet goed genoeg als het niveau omhoog gaat imo.

Mechele is gewoon onze Deschacht. Iedereen weet eigenlijk dat hij niet goed genoeg is maar voor een of andere reden blijft die staan. Geeft elke match wel een paar kansen cadeau.

That said, blij met het resultaat en de vechtlust gisteren. Meteen na die gelijkmaker zelf doorduwen en scoren, zoiets zien we graag. Benieuwd naar de return volgende week

Boyata deed dat toch goed gisteren voor die 20 min? Spileers betaald gewoon nog leergeld en mechele is gewoon mechele, degelijk maar net niet goed genoeg als het niveau omhoog gaat imo.
Ja, aangezien Boyata en Deila elkaar goed kennen van bij Celtic zou het best kunnen dat er niks bijkomt en dat hij erop rekent dat Boyata terug topfit wordt.

Foutje van Spileers kan gebeuren, daarvoor zou ik hem niet direct afserveren maar Mechele, sorry, die wordt echt niet sneller or beter met de leeftijd zene

Spileers moet je gewoon laten staan. Ja, je gaat er nu en dan leergeld voor betalen maar je ziet gewoon dat die jongen veel talent heeft. Zo iemand moet je kansen geven.

Iemand van 18 jaar afserveren.. Hij gaat nog fouten maken, en genoeg. Dat heb je met jonge verdedigers, fouten worden op die positie dikwijls duur betaald.

Terug
Bovenaan