UEFA Conference League 2023-2024

Mss een tip als je daar paar dagen bent? Velo's huren ... zo heb ik een paar jaar terug de ganse stad verkent eigenlijk in een dag of 4-5 dacht ik ... want metro is ook maar ondergronds en dan zie je eigenlijk niets.

(algemene aanrader trouwens, barcelona ook volledig met de fiets gedaan, maar niet elke stad is daar op voorzien, die twee alvast toch wel redelijk)
Ik ben daar al twee keer geweest. De vorige keer ook de fiets gepakt.

Maar deze keer zal er niet veel fietsen inzitten. :biglaugh: Met een groep van rond de dertig die allemaal gesetteld zijn zullen we wel meer de terrasjes en de discotheken verkennen. :biglaugh:

Onze vriend zit er nog altijd :lol:, hopelijk is het ee goed voorbeeld en doen ze er hier in België ook eens iets aan.

spijtig dat, als kwartfinalist van deze competitie vorig jaar, en competitieleider JPL dit jaar, de match vanavond nergens uitgezonden wordt.

spijtig dat, als kwartfinalist van deze competitie vorig jaar, en competitieleider JPL dit jaar, de match vanavond nergens uitgezonden wordt.
Snap ik, langs de andere kant: Club heeft meer supps en dus meer potentiële kijkers, dus je kan het een commerciële tv-zender niet echt kwalijk nemen dat ze op zo veel mogelijk kijkers mikken.

Zijn Gent en Club aan elkaar gekoppeld? maw, elke keer zelfde uur van spelen?

En op wie reken je dan?

Gent uit heeft het gemakkelijkste duel denk ik, Club thuis zou ook moeten winnen.

Fiorentina en Toulouse kan ik moeilijk inschatten, maar aangezien het thuismatchen zijn toch minstens gelijkspel?
Ik heb toch goede hoop op winst van Gent en Union of Club.

Gent dat niet zou winnen zou schandalig zijn.
Makkelijke loting, we zouden vlot 1ste moeten worden.
Geen aantrekkelijke affiche, dus ik begrijp volledig dat de voorkeur aan Club gegeven wordt.
Zolang dat ze elke week afwisselen is er geen probleem.

Terug
Bovenaan