UEFA Conference League 2023-2024

Het is fout om dat tegen te zingen tegen de "joden" van Anderlecht. Die idioten gaan het nog eens tegen ploeg uit Israël zingen.

Toch een raadsel waarom Anderlecht Van Crombrugge heeft weggedaan. 3 dikke reddingen gisteren.
Helemaal geen raadsel. Vanwege zijn zwaar contract. Als keeper had die zeker zijn plaats bij Anderlecht. Uiteindelijk goed uitgedraaid als je Schmeichel in doel kunt zetten voor een fractie van zijn jaarloon.

Het is fout om dat tegen te zingen tegen de "joden" van Anderlecht. Die idioten gaan het nog eens tegen ploeg uit Israël zingen.
Wat een idioten

Helemaal geen raadsel. Vanwege zijn zwaar contract. Als keeper had die zeker zijn plaats bij Anderlecht. Uiteindelijk goed uitgedraaid als je Schmeichel in doel kunt zetten voor een fractie van zijn jaarloon.
En Schmeichel gaat voor niks komen...

Neen, helemaal speciaal voor het project gekomen met een soort van minimum loon :unsure:
Ik twijfel daar toch ook wat aan. Nuja, we moeten daar nu ook geen wereldkeeper van maken uiteraard.
Is het niet eerder om zijn plek bij Denemarken veilig te stellen en zo het record te pakken?

Is momenteel een zaak van staatsbelang in Polen waarbij zelfs de premier in betrokken is. Natuurlijk, zoals het echte Polen betaamd, zijn ze gigantisch het slachtoffer aan het uithangen en doen ze alsof de Nederlandse politie compleet onrechtmatig spelers heeft opgepakt, en hebben de Nederlandse (lokale) autoriteiten hun best gedaan om Legia-fans en -spelers te treiteren en provoceren.

Ik hou van Polen, maar die slachtoffer mentaliteit en dat gedrag alsof Polen niets fout doen, maakt me zo schijtziek.

Allez, de eerste 100% kans weer verkloot. Wij kunnen bijna elke match in de eerste 5 minuten op voorsprong komen en doen dat quasi nooit.

Zou het zoveel gemakkelijker maken

Terug
Bovenaan