UEFA Conference League 2023-2024

Sorry? Ferencvaros en Cucaricki begot.

Cukaricki is een nobody zowel Europees als in de Servische competitie en dat weet ik van een Serviër. Die competitie stelt niks voor buiten Partizan en Rode Ster.

Ferencvaros doe je echt tekort, sorry. Dat is een vaste waarde in Europa. Die zouden hier meespelen voor een plaats in Play-Off 1.

Ja, godverdomme. Dus al geen Munoz, maar dat was bekend. Maar nu is zijn vervanger El Ouahdi ook nog ziek. Dan kunnen we deze keer met twee zwakke backs spelen. Maar eigenlijk mag dat nog geen probleem zijn tegen die Serviërs.

5 uitwedstrijden zonder fans en 100.000 euro boete voor Legia.

5 uitwedstrijden zonder fans en 100.000 euro boete voor Legia.
Gaat dat enig effect hebben? Als ik het artikel herinner waren het vooral fans zonder ticket die amok maakten...
Ik zou er niet van verschieten dat ze evengoed meereizen eigenlijk, tblijft een apart volkje.

Niet slim van Galarza natuurlijk, maar kan zijn reactie ergens wel plaatsen. Die Sissoko komt daar als een onbesuisde debiel ingevlogen. Dat had van mij part ook gerust rood mogen zijn.

Niet slim van Galarza natuurlijk, maar kan zijn reactie ergens wel plaatsen. Die Sissoko komt daar als een onbesuisde debiel ingevlogen. Dat had van mij part ook gerust rood mogen zijn.
Elleboog erinsmijten zegt hij. Mag eveneens rood zijn ja.
Galarza is gewoon dom natuurlijk

Jammer dat Ferencvaros - Fiorentina op een gelijkspel eindigt maar het was wel te denken dat geen van beide teams veel risico zou nemen bij een gelijke stand.

Jammer dat Ferencvaros - Fiorentina op een gelijkspel eindigt maar het was wel te denken dat geen van beide teams veel risico zou nemen bij een gelijke stand.
Volledig aan hun eigen te danken. 2x niets klaar gespeeld tegen Ferencvaros en 2x het laten liggen tegen een te pakken Fiorentina.

Terug
Bovenaan