Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch echt wel veel te vroeg en heeft nog te veel momentjes.Wauw, Sabbe levert daar een waanzinnige voorzet af. Toch al heel vaak goed zien spelen. Spijtig dat blessures hem wat hebben geremd of hij kon met dit EK misschien meegaan…
Je moet de invloed van een coach dus toch niet onderschattenAls ge Club nu ziet spelen, vraag je u toch af wat Deila daar e gans seizoen uitgestoken heeft![]()
Daarom, als die gewoon had kunnen ontwikkelen had die al veel cruciale ervaring opgedaan.Toch echt wel veel te vroeg en heeft nog te veel momentjes.
Match had al lang gedaan moeten zijn. Veel kwaliteit zit er niet bij die Grieken. Hoe zijn die zo ver geraakt? Dat vraag ik me toch afDit is, met alle respect, tegen Eupen vandaag e
Club is goed en laat grieken niet in hun spel komen. dat ze kunnen voetballen hebben ze al bewezen door te winnen tegen Frankfurt en door in kwartfinale te gerakenHoe dat PAOK in de kwartfinales is geraakt blijft voor mij een raadsel , toch wel heel zwak