Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben niemand die de goal weet staan, komt nog bij dat Paintsil, Heynen en Trésor er ni bij zijn. Tmag gewoon niet zijn dit seizoen voor Genk, er is altijd wel ietsBeschamend vooral. In 3 competities voorrondes mogen spelen en geen halen. Hopelijk trekken ze het nog recht.
Didnt age wellGent valt toch ook tegen. Vijf goals per match scoren in de JPL maar nu niks![]()
Wij hebben nog geen enkele match in de JPL dit jaar 5 goals gescoord?Gent valt toch ook tegen. Vijf goals per match scoren in de JPL maar nu niks![]()
Da's Osasuna hè, als je daar geen fan van bent is dat gewoon een hatelijke ploeg om naar te kijken. Trok dan ook serieuze ogen toen iemand dat hier een 'leuke ploeg' noemde. Gelukkige hebben we een scheids die gezaag en geklaag redelijk snel bestraft, of het was nog een pak erger.Da gebleit van die Spanjaarden voor het minste begint ferm mijn kloten uit te hangen
Hopelijk heb je het gejinxt nu...Ik zie Osasuna wel scoren als eerste.
zie, nooit de moed verliezen als sup!Club Brugge trekt toch ook op niks. Ik zie Osasuna wel scoren als eerste.
graag gedaan vriendenClub Brugge trekt toch ook op niks. Ik zie Osasuna wel scoren als eerste.