UEFA Conference League 2023-2024

Ik dacht dat die samen met Russische ploegen waren uitgesloten door de oorlog in Oekraïne. Maar zal me dus vergist hebben

@Nrt bezig aan den 3de time fwa? 😬
Nee, toen was ik Duvels aan het kappen aan cafe de kring. In kreeg die filmkes ook door. Dat was op de hoevezavel.

Laatst bewerkt:
Kut zeg, onverdiend gewoon. Zou die xG wel es willen zien... Besiktas amper aan de goal geweest en dan zo'n weggever.

Voor de rest eigenlijk gewoon een heel goeie match met 2 keer 20-25 min enorme pressing en best goed voetbal, enkel de goals wouden niet vallen.

En Nielsen, je kan die nu afbranden voor die bal, wat uiteraard niet goed was, maar voor de rest vond ik die redelijk goed invallen wel hoor, al mist ie duidelijk ritme dat wel.

Thiago, doet soms echt goeie dingen vind ik, maar kan tegelijk ook echt verschrikkelijk zwal voor de dag komen op 2min tijd :sop:

Verwachte goals (xG)
3.57 vs 0.92

die goal van Luhansk man. da's toch echt "we hebben net gescoord"-syndroom.
Guerrero, hun enige speler van betekenis, staat daar echt in niemandsland en kan gewoon vrij binnen trappen. dat zijn toch dingen die je niet wilt zien op dit niveau

die goal van Luhansk man. da's toch echt "we hebben net gescoord"-syndroom.
Guerrero, hun enige speler van betekenis, staat daar echt in niemandsland en kan gewoon vrij binnen trappen. dat zijn toch dingen die je niet wilt zien op dit niveau
Toch wel een beschamende prestatie.
Die attitude van ‘het zal wel lukken’ is net zoals de poulefases vorig seizoen.
Zet eens spelers op het plein die wel goesting hebben in wat oefenmatchkes en die zich willen bewijzen.
Kern is te smal, al 2 maand geleden gezegd.
Er zal in januari toch nog een speler of 4 moeten bijkomen, want op deze manier staan we snel buiten po 1.

2 blessures erbij, Hong langer op de Asian cup (is gewoon onze beste speler) en het worden lange maanden tot en met januari.
het zijn nu de Asian Games.
de Asian Cup komt nog, in januari.

verschil tussen de top 11 in de JPL is ook maar 4 puntjes he. nog niet zo onnozel wat Kev zegt. tegen Mechelen hebben we al geluk gehad met die penalty die ze missen, en tegen STVV, OHL, en KVK was het ook niet even top als tegen Brugge.

Club had gisteren een xG van 3,53. Barcelona dinsdag een xG van 2,50. Voetbal is soms niet logisch en eerlijk maar daarom misschien wel één van de mooiste kijksporten?

Heb jij er dinsdag dan van genoten?
Ik heb de match maar gedeeltelijk gezien, moest gaan werken met de nacht dus eerste kwartier gezien en dan op't werk de 2e helft maar dat is toch anders en al zeker niet ontspannen en genieten. Ik kan het ook wel plaatsen zo'n 5-0 tegen een van de beste ploegen van Europa.
Ik ben blij dat mijn ploeg eens bij de grote jongens mag mee doen (en daar veel geld voor krijgen) maar CL is niet bepaald mijn favoriete competitie.
Morgen RWDM, daar kijk ik wel naar uit 😃

Club had gisteren een xG van 3,53. Barcelona dinsdag een xG van 2,50. Voetbal is soms niet logisch en eerlijk maar daarom misschien wel één van de mooiste kijksporten?
Dz beste ploeg wint niet altijd itt veel andere sporten, dat maakt het zo mooi.

(het belachelijk vele geld en onsportieviteit maakt het minder mooi weliswaar)

Dz beste ploeg wint niet altijd itt veel andere sporten, dat maakt het zo mooi.

(het belachelijk vele geld en onsportieviteit maakt het minder mooi weliswaar)
Er zijn zoveel sporten waarin de beste ploeg niet altijd wint?

Allez, toch als je kijkt naar losse wedstrijden.

Er zijn zoveel sporten waarin de beste ploeg niet altijd wint?

Allez, toch als je kijkt naar losse wedstrijden.
Sporten waar punt na punt gemaakt wordt, volley, basket, darts... Daar gebeuren toch minder zo'n zaken lijkt me, omdat je meer constante nodig hebt daar. Tuurlijk kan je soms wat geluk hebben, maar die factor speelt mijn inziens minder.

Zenden ze Bodo Glimt tegen Club uit op Play 5 vandaag? Mijn interactieve tv gida beweert dat ze dan Europa League uitzenden, wat me sterk lijkt. En zenden ze Gent ergens uit?

Zenden ze Bodo Glimt tegen Club uit op Play 5 vandaag? Mijn interactieve tv gida beweert dat ze dan Europa League uitzenden, wat me sterk lijkt. En zenden ze Gent ergens uit?
Volgens mijn app Brugge op Tipik (wut?), Gent en Genk op Playsports 1 en Union Canvas.

Terug
Bovenaan