Général Zantas
Well-known member
Besiktas overigens ook weer verloren in en tegen Bodo Glimt. 1/9 na 3 wedstrijden, toch met voorsprong de slechtst presterende Turkse "top"ploeg jaar na jaar in Europa.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel echt een van de mooiste tifo's die ik heb gezien. Ik weet niet hoe ik hier foto's moet posten.Nog eens naar Genk gaan kijken, ook omdat het gratis was. De tifo bij aanvang van de match was zo goed als het spannendste van heel de avond![]()
Toch eens met Agony. Ik kijk elke match van Club en in het begin was Thiago echt best ok. Woog inderdaad zeer hard op de verdediging en werkte als een paard. Ook beter qua balbehandeling toen (maar klopt dat het allesbehalve een technisch wonder is). Scoorde toen ook enkele keren. Zit nu gewoon in een zeer negatieve spiraal en heeft momenteel 0 vertrouwen dus niets lukt nog (mist grote kansen, slecht in het meevoetballen, frustraties, etc.).Sorry maar dat is gewoon een lompe en slechte spits? Twee blokken kaas als voeten. Finesse van een gestroopte olifant.
Wat een niveau zeg, noemen ze dat een Europese competitie...
Sebiet heimwee naar de Intertoto![]()
Club en spitsen is echt een drama de laatste jaren.
Haal je dan niet gewoon het foute profiel binnen?Dit hé zeg. En dan zie je daar AA Gent met 3 spitsen rondlopen die ze met de ogen dicht binnen trappen.
Nu, Club heeft wel da laatste jaren heel veel goede flankaanvallers gehad die ook best veel scoren, mss dat daar wel een probleem voor de spitsen ligt, dat die minder kunnen opvallen en uitblinken.
Mooi maar wel wat lullig als daarna zo een zaadpot volgt

Een goeie spits geeft ge ook graag de bal he. Als ge Thiago zo ziet fabelen gaat ge automatisch 3x nadenken alvorens ge hem een bal geeft. Want er volgt geen goal en ge krijgt de bal niet terug dus 0 return.Dit hé zeg. En dan zie je daar AA Gent met 3 spitsen rondlopen die ze met de ogen dicht binnen trappen.
Nu, Club heeft wel da laatste jaren heel veel goede flankaanvallers gehad die ook best veel scoren, mss dat daar wel een probleem voor de spitsen ligt, dat die minder kunnen opvallen en uitblinken.
Mignolet ziet er daar niet top uit, maar hoe Mechele daar reageert is toch echt erg.Die tegengoal die we tegenkrijgen kan toch ook wel eigenlijk niet gewoon een halve flater van Mignolet
Sinds het vertrek van Wesley, ist de eene na de andere die flopt Okereke, krmencik, Dost, yaremchuk, en nu thiago dat met de week slechter is, dan konden ze even goed chuk houden en hem het volste vertrouwen geven.Toch eens met Agony. Ik kijk elke match van Club en in het begin was Thiago echt best ok. Woog inderdaad zeer hard op de verdediging en werkte als een paard. Ook beter qua balbehandeling toen (maar klopt dat het allesbehalve een technisch wonder is). Scoorde toen ook enkele keren. Zit nu gewoon in een zeer negatieve spiraal en heeft momenteel 0 vertrouwen dus niets lukt nog (mist grote kansen, slecht in het meevoetballen, frustraties, etc.).
Club en spitsen is echt een drama de laatste jaren.
Die gaat naar het buitenland sowieso. Denk niet dat Club die nog kan betalen. Ligt nog onder contract tot juni '26 ook.Sinds het vertrek van Wesley, ist de eene na de andere die flopt Okereke, krmencik, Dost, yaremchuk, en nu thiago dat met de week slechter is, dan konden ze even goed chuk houden en hem het volste vertrouwen geven.
In Denkey van Cercle zie ik wel iets.
Cuypers zijn laatste goal in de competitie dateert van 13 augustus en die van Orban 20 augustus dus op zich valt dat ook nog wel meeDit hé zeg. En dan zie je daar AA Gent met 3 spitsen rondlopen die ze met de ogen dicht binnen trappen.

En dan nog, bij ons zou die typisch ook wel stenen uit de grond zuigen wrs.Die gaat naar het buitenland sowieso. Denk niet dat Club die nog kan betalen. Ligt nog onder contract tot juni '26 ook.