Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gans het stadion was op Vanaken aan het roepen tijdens de 'discussie' tussen Jutgla, Thiago en hemzelf bij de eerste penalty.Daarmee dat ik zeg, laat Vanaken trappen. Geen spitsen uit vorm die op een of andere manier hun vorm willen opkrikken door ocharme een penalty te scoren.
Fixed that for youAlé eind goed al goed, 3 punten in the pocket. Nu ne bak duvel of 4 achterover kappen om deze snertmatch te vergeten

Vrij matig, en het plezier spatte er ook ni echt af, maar da's voor het merendeel van de ploeg.Match niet gezien, is Skov gekwetst of was hij gewoon slecht?
maar hij wil het zelf niet meer...Laat toch altijd hans die penalty's nemen hij zal er ook missen maar meestal een zekerheidje
Ik wil hier zeker geen polemiek van maken en hij heeft het recht die penal op te eisen, maar daarvoor kon hij al twee keer een bal inspelen dat zeker goal was, hij was gewoon zo op zoek naar eigen succes.Ik snap die hele hetze niet omtrent de penalty's van Thiago en Jutgla. Thiago heeft 'm ten eerste binnengeschoten geschoten, dus daar hoeft al geen commentaar op te komen en Jutgla heeft de zijne zelf afgedwongen. Oké, hij mist 'm, wat kan gebeuren, maar hij (Thiago ook niet btw) heeft de bal toch niet op z'n Diagne's opgeëist? En zoals hierboven: blijkbaar wil Vanaken ze zelf niet meer trappen.
Er zijn de afgelopen maanden genoeg kritische punten om aan te kaarten, maar daarom hoef je niet nog eens wat extra punten gaan zoeken om te zoeken natuurlijk.