UEFA Conference League 2023-2024

Ik wil hier zeker geen polemiek van maken en hij heeft het recht die penal op te eisen, maar daarvoor kon hij al twee keer een bal inspelen dat zeker goal was, hij was gewoon zo op zoek naar eigen succes.
Dat terzijde onze ploeg zit in een zware vertrouwens crisis, hoeveel slechte inspeel ballen zijn er niet getrapt, uitverdedigen nee gewoon bal naar voor trappen.
Ik zou graag zinckernagel eens op de positie van vanaken zien op de flank komt die niet tot recht.
Dit dus ook voor mij. Heb je zijn reactie gezien na de penalty fout op hem? Tot 3 keer toe, ik ik ik, ga hem geven. Als je hem dan mist moet je imo niet verwonderd zijn dat je de boter gefret hebt.
Idem voor Thiago hoor wat mij betreft ... beetje typisch aan spitsen misschien, maar moesten ze allemaal een beetje minder met zichzelf bezig zijn of zich niet wegsteken, bewegen zonder bal, etc ... en dus als een ploeg spelen, mss dat we dan wel eens deftige matchen zouden zien, want het was (zeker eerste helft) wederom niet om aan te zien, op het belachelijke af eigenlijk, tegen een ploeg die 2e klasse niveau is in België en niet eens extreem in blok kwam verdedigen imo.

Natuurlijk heeft de coach hier ook een groot aandeel in, net als bij de pikorde bij penalty's, ik heb het gevoel dat het vooral op het moment zelf beslissen is ... vroeg of laat brengt dat ons net wél weer bij een Diagne verhaal waardoor we punten in de vuilbak gooien.

Al die kansen die niet binnen wilden in de heenmatch gaan nu wel binnen 😀
Hopelijk sparen ze nog wat goals voor in de competitie

Terug
Bovenaan