UEFA Conference League 2023-2024

Volledig aan hun eigen te danken. 2x niets klaar gespeeld tegen Ferencvaros en 2x het laten liggen tegen een te pakken Fiorentina.

Laten liggen is een groot woord hé. Die bal op de paal dat de 3-2 voorkomt tegen Fiorentina is gewoon pech hebben. Je had gewoon een taaie groep met drie ploegen die aan elkaar gewaagd zijn en eigenlijk EL-ploegen zijn en dan had je een klein duimpje. En Fiorentina is wel de vorige finalist dus dat je onder hen ging eindigen had je ergens wel kunnen voorspellen en toch zag ik geen groot klassenverschil tussen de twee.

Ik kan Hein toch echt niet volgen.
Je hebt 1 punt nodig en je start met 6! wisselspelers…
Dan moet je corrigeren en toch nog basisspelers inbrengen.
Waarom niet starten met uw beste 11 en dan geleidelijk aan wisselen…
En dat hij maar niet klaagt over een overvolle kalender, deze is 100% op zijn conto.
Wat een blamage.

Ik kan Hein toch echt niet volgen.
Je hebt 1 punt nodig en je start met 6! wisselspelers…
Dan moet je corrigeren en toch nog basisspelers inbrengen.
Waarom niet starten met uw beste 11 en dan geleidelijk aan wisselen…
En dat hij maar niet klaagt over een overvolle kalender, deze is 100% op zijn conto.
Wat een blamage.
matchen tegen Club zijn het hoogtepunt van Hein zijn seizoen dus ik snap 'm wel

Dat moet Gent en Union goed doen. Respectievelijk boven Genk en Anderlecht staan op de clubranking.
Goh, dat is ook maar tijdelijk en puur maar een gevolg van de resultaten hé. Dit is totaal geen doel op zich. Wij zijn als club echt ni zo gefocust op andere teams.

We zijn wel apetrots natuurlijk. Maandag keer kijken naar de loting en zien naar waar we trekken in februari

Nooit eerder hadden we al zoveel punten voor Nieuwjaar: Belgische clubs zetten coëfficiëntenrecord na Europese groepsfase neer​

en eenmaal je hoog staat zit je in een betere pot met de loting en is het dus makkelijker om hoog te blijven... wel op voorwaarde dat je Europees haalt natuurlijk :wink:

Klote om er met 9 punten uit te liggen. Ook wat pech met die bal tegen de paal thuis tegen Fiorentina. Maar het was ook te weinig. Ach, we hebben er een heerlijke trip in Boedapest aan over gehouden. Daar draait Europees voetbal om.

Nooit eerder hadden we al zoveel punten voor Nieuwjaar: Belgische clubs zetten coëfficiëntenrecord na Europese groepsfase neer​

En zeggen dat Union en Antwerp zeker meer punten hadden kunnen halen.

Terug
Bovenaan