UEFA Conference League 2023-2024

Mocht Hugo Ekitiké een broer hebben die Ricky noemt noemde hij?
Ricky Ekitiké (luidop is het wel n beke grappig)

Doe aub een beetje moeite om de match te analyseren ipv zo'n flauwe zever?

Ze zijn nog ni weg die van Eintracht. Den helico zit hier op en af te gaan. Ook al nen trein volledig beklad. Wist ni dat Duitsland zulke fanatieke supporters had eigenlijk...

Ajax op het einde nu toch gelijk tegen bodo glimt
Wat een dramatische wedstrijd van ons. Een wonder dat we hier nog 2-2 speelde. Zoveel gaten, zo slecht verdedigen en vooral, zo dramatisch druk zetten. Ik zie niks van team of tactiek. Alle hoop op Brobbey. Gelukkig is Branco terug, dan kan Taylor hopelijk eens naar de bank.

Ik begrijp wel volledig waarom Ajax die Knutsen wou hebben. Wat een fantastische aanvallen liet dit Bodø zien zeg.

Toch heel bizar dat je niet kan scoren zonder een deftige spits?

3 spelers verkopen die goed zijn voor 60% van uw doelpunten en deze nier vervangen is gewoon schandalig.

Maar de supporters blijven dit slikken als koude pap.

Toch heel bizar dat je niet kan scoren zonder een deftige spits?

3 spelers verkopen die goed zijn voor 60% van uw doelpunten en deze nier vervangen is gewoon schandalig.

Maar de supporters blijven dit slikken als koude pap.
ik hoor nochtans niet veel supporters die "dit slikken als koude pap".
paar salon-supporters, of mensen die geen problemen willen zien, maar iedereen met wat verstand is aan't klagen.

maar ook weer zo'n compleet overbodig en vermijdbaar tegendoelpunt. als Kandouss een klein beetje sneller loopt, staat die kerel offside en telt het niet.

Kandouss is toch gewoon voetballend te weinig voor een ploeg als Gent die van achteruit wil voetballen. En gisteren vond ik vooral Brown er heel nonchalant bijlopen (en niet de 1ste keer dat ik dat vond). Zou normaal iedere tegenstander moeten opvreten met zijn fysiek en technisch vermogen maar hij verzand maar al te vaak in een halfslachtige dribbels of net die extra stap niet zetten of gewoon verkeerd lopen...

Snap ik ook niet van Gent. Zelfs niet eens anticiperen. Desnoods huur je iemand voor 6 maanden om te overbruggen, maar zo, enkel met Tissoudali die nog zijn oude vorm aan het zoeken is en Sonko die net gehaald is..

Brown was sterk de eerste weken maar overstijgt nu met moeite het niveau van Nurio.

Is zo voorspelbaar geworden…
De Sart die uit frustratie nog geel pakt de laatste minuut…

Een middenveld met Gerkens/Gandelman, dat beloofd.

Niet dus.
Er zit ook gewoon geen vertrouwen meer in de ploeg, en de nieuwe jongens zijn nog niet ingewerkt

Het wordt nog heel moeilijk tot de zomer-mercato

Terug
Bovenaan