Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SiIs het morgen al loting?
Ja 13uIs het morgen al loting?
Prijzen zijn hoog in de winter. Maar Cuypers is te goedkoop gegaan gezien de situatie dus dat voordeel is deels weggepist imo.Het bestuur mag in eigen boezem kijken. Ik begrijp dat Sam Baro wil saneren en de club financieel gezond maken, maar uw volledige voorlijn van de hand doen om terug te vallen op Tissoudali light en Depoitre op retour, zonder dus te investeren in kwaliteit, zelfs al is het korte termijn. Of het moet zijn dat het een bewuste zet is om na de wintermercato de handdoek in de ring te gooien om pas met het nieuwe seizoen een verse kern samen te stellen?
Belgische finale zou wel goed zijn voor het coëfficiënt.Zelfde geld voor Brugge vind ik. Zijn toch echt weinig teams waar we schrik voor moeten hebben...

Kon die deze zomer ook niet naar Bologna omdat Arnautovic daar vertrok of was dat een broodje aap?Prijzen zijn hoog in de winter. Maar Cuypers is te goedkoop gegaan gezien de situatie dus dat voordeel is deels weggepist imo.
Had hem naar topschutter proberen te boosten en een ploegje geeft daar 15 mil voor. En Gent speelt dan waarschijnlijk Europees.
Idd de vandaag gaan we iemand van gisteren loten. Nadien lille, villa, fenerbache fiorentina dat zijn zo de grootste uitdagingenZelfde geld voor Brugge vind ik. Zijn toch echt weinig teams waar we schrik voor moeten hebben...
Heb Galatasaray - Sparta Praag gezien vorige week en het niveau was niet echt geweldig te noemen en Galatasaray staat eerste in die competitie.Fenerbahce is moeilijk in te schatten imo. Ik kan die Turkse ploegen nooit echt naar waarde schatten aangezien dat daar ook zo'n mickey mouse competitie is. Wordt in elk geval een heksenketel daar en ferm gezweet voor de lokale politie hier.
Molde lijkt me idd wel een haalbare kaart.
Maar Gala speelde dan weer wel een sterke CL-campagne.Heb Galatasaray - Sparta Praag gezien vorige week en het niveau was niet echt geweldig te noemen en Galatasaray staat eerste in die competitie.
Maar Gala speelde dan weer wel een sterke CL-campagne.