UEFA Conference League 2023-2024

Kopenhagen (H) 2-2
Man United (A) 2-3
Bayern (H) 1-3
Bayern (A) 2-1
Man United (H) 3-3
Kopenhagen (A) 1-0

Ik zie echt niet wat daar zo sterk aan is. Met enige moeite een zeer zwak United achter hen gelaten, maar in Kopenhagen de rechtstreekse kans op CL overwintering verspeeld.

Dat was als je dat nu bekijkt echt geen sterke groep he.
Tsja, als je u enkel en alleen op uitslagen gaat baseren...

Ze hebben thuis o.a. Bayern gedomineerd. Die nederlaag daar is op z'n zachts gezegd onverdiend te noemen. Ze hadden eigenlijk elke wedstrijd op Bayern-uit na kunnen winnen, ga de statistieken maar na ter bevestiging (ja, hier ben ik weer).

De resultaten geven dat niet aan nee, maar ze hebben gewoon qua voetbal een sterke campagne gespeeld. Helaas voor hun draait voetbal natuurlijk om goals en hebben ze het nagelaten om zich te kwalificeren. Dat ze dan vervolgens uitgeschakeld worden door godbetert Sparta Praag veranderd daar weinig aan.

Los daarvan schat ik Fenerbahce een niveautje lager in dan Galatasaray en als je Frankfurt kan uitschakelen dan moet Fenerbahce ook zeker lukken.

Fenerbahce zal wel ongeveer het niveau van Union zijn zeker? Staan tweede in Turkije maar wel met een enorme kloof op de rest. 21 van de 26 matchen gewonnen daar.

Union maakt toch kebab van die mannen? Als je ziet hoe viriel en dartel Union speelt, terwijl bij Fener er toch een paar vedetten op hun retour tussen lopen?

Blijven grote namen hé. Dzeko, Tadic, Bonucci, Fred, Michy. Team met enorm veel ervaring. Hopelijk gaan we ze fysiek onder druk zetten.
Als we ze kloppen is dat ook goed voor onze Belgische coëfficient. Turkije staat 9de zeker?

Uitmatch ga ik sowieso skippen. Vliegtickets zijn nu al +500 euro die donderdagochtend. Dat krijg ik thuis niet uitgelegd 😅
7 maart wel de tram naar Anderlecht 🤩 Hopelijk dat die match om 9 begint en niet om kwart voor 7. Da's echt een gedoe dat tijdstip.

Fener verloor met 6-1 van nordjeland, ook op ludogorets ... thuis wonnen ze de drie matchen met minstens 2 doelpunten verschil.
Ik geef Union wel echt veel kans om door te gaan.

Ik hoop dat Union deze ronde overleeft, maar dan niet ten koste van de titel. Union verdient de landstitel zo hard dit jaar.

Nog even erbij zeggen, ik ben 'ne kakker', dus geen Union supporter.

Laatst bewerkt:
Zo meteen is het weer zover. Maandelijks tripje naar het Anderlecht Stadium. Merci mauves opnieuw 😘

Hopelijk starten we nu beter dan tegen Eintracht... Maar ik heb schrik voor veel Turken in het stadion.

Who the f*ck geeft 750€ uit voor een match in de conference league lol

Wordt weer een leuk avondje. Ben wel aan't stressen. Meer als tegen Frankfurt, ik hoop de spelers niet. Wel jammer dat we nog altijd onzen Argentijn moeten missen. Sykes is toch iets minder secuur vanachter.
Vanaf nu tot einde seizoen zijn het alleen maar topmatchen feitelijk, gezien we in de Jupkesleague nog Gent & Antwerp moeten.

Union kan de laatste Turkse club die europees actief is eruitgooien!

Hopelijk op weg naar mooie uitslagen voor Belgische clubs.

Allez, Odoi heeft nu al 3 of 4 keer echt een boulevard voor zich op het moment dat hij in balbezit komt en hij weigert pertinent om daar met de bal aan de voet meters te maken, dat kan toch niet anders dan een opdracht van Deila zijn.
Als die van Molde dat doorhebben wordt het wel makkelijk verdedigen, alles over links afdekken en je werk zit er op.

Terug
Bovenaan