Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, beetje ongelukkig/pech wel soms. Komt wrs van sommigen die denken dat de match tegen Anderlecht zo goed was net door de afwezigheid van Vanaken.Vind het raar dat Vanaken zoveel kritiek krijgt. Verdeelde gisteren goed het spel
Idd, social media fans gingen helemaal los op Vanaken. The disrespect.Idd, beetje ongelukkig/pech wel soms. Komt wrs van sommigen die denken dat de match tegen Anderlecht zo goed was net door de afwezigheid van Vanaken.
Ja, dat is in de veronderstelling dat Spileers kan spelen anders staat die al op zijn plaats zoals gisteren na de vervanging. Anders gaat er mss naar Odoi of Balanta moeten gekeken worden denk ik.Ordonez denk ik
Balanta zou toch crazy zijn als je Boyata hebt.Ja, dat is in de veronderstelling dat Spileers kan spelen anders staat die al op zijn plaats zoals gisteren na de vervanging. Anders gaat er mss naar Odoi of Balanta moeten gekeken worden denk ik.
Ze moeten niet winnen.De kans is dan ook heel groot dat dit een pyrrusoverwinning zal blijken, ik zie ze in Griekenland ook niet winnen.
Vind vooral het artikel op Sporza grappig dat Vanaken 'had moeten ingrijpen' volgens Vandenbempt.Ook leuk dat de Vlaamse pers vooral focust op penaltygate en zelfs al een voorzet geeft dat ze “vrezen” dat Club het zich gaat beklagen.
Fuck off, Vandenbempt en anderen.
Focus verdomme eens op het positieve in plaats van de onrust aan te wakkeren. Zeker Europees is dit wel zeer dom. Het kleinste kind kan inderdaad zien dat 2-0 veel beter was geweest en dat Thiago zijn vertrouwensdip hier niet mee geholpen zal zijn. Moet dit dan zo worden uitvergroot?
Waar zijn de vaststellingen dat Club veel beter was dan een stevige Griekse tegenstander met vooral aanvallend toch wel wat weelde maar die geen enkele kans bijeen gespeeld kregen in 90 minuten… Kennelijk is het tegenwoordig normaal als een Belgische ploeg dit doet.
Inderdaad, 1-0 verdedigen, Grieken uit hun kot laten komen en op de counter loeren met een pijlsnelle Nusa... ik schat ons niet kansloos in daar.Dat dachten we van Porto Brugge ook dat we daar niks konden rapen en we wonnen uiteindelijk 0-4! Elke match kan anders uitdraaien dan dat iedereen denkt