UEFA Conference League 2023-2024

Wat hebben mensen toch tegen Vanaken, ik snap dat niet. Je kan daar altijd een bal aan kwijt, is enorm balvast, en loopt ook elke match de longen uit zijn lijf. Hij loopt niet bepaald snel en het ziet er soms wat houterig uit, maar die is nog altijd superbelangrijk op dat middenveld. Onze flanken komen ook altijd stukken beter uit de verf in samenspel met Hans.
hij vertraagt vaak het spel, oogt traag en moe, en mekkert veel te veel tegen de scheids,… heeft een immens groot aandeel in onze titels gehad maar is over zijn top wat mij betreft

Wat hebben mensen toch tegen Vanaken, ik snap dat niet. Je kan daar altijd een bal aan kwijt, is enorm balvast, en loopt ook elke match de longen uit zijn lijf. Hij loopt niet bepaald snel en het ziet er soms wat houterig uit, maar die is nog altijd superbelangrijk op dat middenveld. Onze flanken komen ook altijd stukken beter uit de verf in samenspel met Hans.
Snap dat ook niet. Met zijn stats en palmares nog zoveel kritiek krijgen. Heeft gisteren ook gewoon geheerst op het middenveld. Doet vaak ook de meeste kilometers. Dit seizoen weer dubbele cijfers in goals en assists.

hij vertraagt vaak het spel, oogt traag en moe, en mekkert veel te veel tegen de scheids,… heeft een immens groot aandeel in onze titels gehad maar is over zijn top wat mij betreft
Zijn top ligt zoveel hoger dan de rest dat zelfs moest hij die al voorbij zijn hij nog altijd op een hogere altitude zit.

Vanaken laat anderen beter spelen, die ziet ruimtes die niemand ziet op het veld .
Tis geen snelheidstrein maar in zijn positie lijkt me dat niet nodig.

Hahah, die grieken zeg, zonder schaamte in de slachterofferrol kruipen, wat een schande gewoon.

Komen hier gans het stad, letterlijk, onveilig maken, proberen binnen te dringen zonder ticket in het stadion, den boel afbreken ...
Gisteren stond er te lezen dat het advies voor lokale handelaren in en rond binnenstad "als je een groepje Grieken ziet afkomen sluit je beter je winkel" was, moeten we dit nog normaal vinden?
Een heel groot deel van de supporters hebben ook de richtlijnen van de politie niet gevolgd voor de tocht richting stadion vanuit het stad dat met shuttlebussen geregeld wordt normaal, neen ze zijn op eigen houtje, te voet al het verkeer gaan tegen houden.

Akkoord, sommige zaken zijn al wat erger dan de andere ... moest je daar rondlopen met een paar mensen in het stad en iet wat te opzichtig supporter zijn wordt je waarschijnlijk gewoon gelyncht voor je het goed en wel beseft.

Hahah, die grieken zeg, zonder schaamte in de slachterofferrol kruipen, wat een schande gewoon.

Komen hier gans het stad, letterlijk, onveilig maken, proberen binnen te dringen zonder ticket in het stadion, den boel afbreken ...
Gisteren stond er te lezen dat het advies voor lokale handelaren in en rond binnenstad "als je een groepje Grieken ziet afkomen sluit je beter je winkel" was, moeten we dit nog normaal vinden?
Een heel groot deel van de supporters hebben ook de richtlijnen van de politie niet gevolgd voor de tocht richting stadion vanuit het stad dat met shuttlebussen geregeld wordt normaal, neen ze zijn op eigen houtje, te voet al het verkeer gaan tegen houden.

Akkoord, sommige zaken zijn al wat erger dan de andere ... moest je daar rondlopen met een paar mensen in het stad en iet wat te opzichtig supporter zijn wordt je waarschijnlijk gewoon gelyncht voor je het goed en wel beseft.
Ik viel daarstraks ook van mijn stoel toen ik dat allemaal aan het lezen was. :crazy:

En wederom die term racisme gebruiken :sarcastic:

Overigens ook zeer veel Grieken die samen in het familievak van Club zaten, met de harde kern mee aan het zingen.
Stonden wel veel stewards rond, maar dan nog.

da was ook toen ze 2 jaar geleden tegen ons speelden. komt daar toe, ziet ge nen hoop grieken op uw plaatsen zitten.

Club heeft de supporters al gewaarschuwd die dan meegaan.
Ze verwachten een revance terwijl wij als supporters er niks mee te maken hebben.
Door die klacht zijn die nog meer tegen Club en de supporters

Toch jammer dat Club met een halve B-ploeg moet aantreden voor een potentiële match voor de geschiedenis. Geen Skov, Thiago, Onyedika, De Cuyper, Mechele, etc. Twee 18-jarigen onuitgegeven centraal achterin.

Wordt knap lastig zo. En PAOK gaat schuimen.

PAOK dik favoriet bij de bookies ook (opvallend wel want vorige week was Club véél sterker).

Laatst bewerkt:
Toch jammer dat Club met een halve B-ploeg moet aantreden voor een potentiële match voor de geschiedenis. Geen Skov, Thiago, Onyedika, De Cuyper, Mechele, etc. Twee 18-jarigen onuitgegeven centraal achterin.

Wordt knap lastig zo. En PAOK gaat schuimen.

PAOK dik favoriet bij de bookies ook (opvallend wel want vorige week was Club véél sterker).
opstelling is niet ideaal, maar deze situatie wel -> underdog, niets te verliezen, reeds voldoende 'fuzz' rond die supporters en sfeer dus dat zal geen verrassing zijn... laten we hopen dat deze jong ploeg wel kan verrassen vanavond!!

Eerlijk denk ik dat we het niet gaan halen thiago is zeer belangrijk idem voor mechele oke hij maakt zijn foutjes maar heeft wel wat ervaring
Heb er geen goed gevoel bij.

Doet me wel wat denken aan de corona-match tegen Kiev met een halve B-ploeg in februari 2021. Toen nipt eruit.

Context is inderdaad wel anders met de fuzz er rond en het feit dat we in de eerste match toch echt wel véél beter waren. Niet zo heel lang geleden overleefden we wel de heksenketel van Besiktas (weliswaar zonder veel afwezigen toen).

Ach voorlopig alles rustig daar.
Sowieso mss wat gedoe rond stadion wel wss zoals haast steeds daar, zolang ze hun messen en dergelijke maar thuislaten en het harde kernen onder elkaar is.

En thuisvakken sjah. Als West Ham supporter zit ik ook altijd in de thuisvakken op europese verplaatsingen. Neem of probeer toch ook steeds om vak naast uitvak te nemen waar het dan idd wemelt van de west ham supporters. Buiten eens wat geroep naar elkaar of ene 1 die ff fel denkt te doen (langs beide kanten) nooit geen gedoe.
Behalve lyon waar zo'n sjakossedrager dacht een mes te mogen bovenhalen toen de vele aanwezig WH supporters bij de 0-3 nogal heel aanwezig werden en luid begonnen zingen. Die werd wel gewoon de tribune afgestampt.

Geen club supporter maar hoop wel dat ze zich kunnen kwalificeren, zou mooi zijn voor een Belgische club.

Onyedika is er trouwens wel bij vandaag.

Uiteindelijk met de 11 die starten is enkel onze CV het zwaktepunt en dat is altijd al dus. Als PAOK zoals vorige week speelt zie ik ons wel doorstoten

Terug
Bovenaan