Finisterra
Well-known member
Precies terug onder Deila. Heel onzeker en flaters achterin. En voetballend te weinig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Elleboogstoot. Rode kaart ja!Penalty!![]()
Niet dat ik hier ga roepen om een penalty, maar dit is zo'n typische fout dat elders op het veld gewoon gefloten wordt. Zuiver duwen met twee handen in de rug.Penalty!![]()
Vooral achterin zijn we echt terug zoals onder Deila vandaag.Beetje ontgoocheld voorlopig. Weinig goeds van de afgelopen weken te zien. We zouden al snel terug streng worden natuurlijk.
Maar jongens toch, ik was hier net aan het schrijven dat Club het tegen dit Fiorentina toch echt moet halen, maar zo prutsen in de verdediging zeg ...
De meesten zitten onder hun niveau van de voorbije wedstrijden. Ik hoop gewoon dat dit niet in de kopkes gaat zitten en we terug een mindere periode gaan krijgen.Hayen mag in de tweede helft tonen dat hij T1 verdient bij Club.
Dit toch inderdaad, onbegrijpelijk dat die 2 niet spelen.Gewoon de spelers brengen die hadden moeten starten, Vetlesen en Ordonez. En misschien zelfs De Cuyper voor Meijer.