UEFA Conference League 2023-2024

Filip Joos die nog steeds de belachelijke vergissing maakt "dE vLaG bLiJfT bEnEdEn DuS gEeN oFfSiDe". For fuck sake gast, hoelang gaat dat nog duren voor ge u realiseert dat de vlag pas naar boven gaat als de actie afgelopen is.

Verdoeme he, finale tegen een zeer haalbaar Olympiakos, zo een kans gaan ze niet meer krijgen denk ik want Club speelt gewoon nooit ECL.

Teleurgesteld in de manier waarop we die 2e helft gespeeld hebben. En ja, Mechele. Hoeveel goals heeft die al op zijn kap gehad de voorbije jaren.

Odoi moet ook echt weg. Veel te min.
Nu zien dat we niet verliezen tegen Union of het zou een rare week kunnen worden

Op basis van de 2 matchen eigenlijk gewoon verdiend maar de manier waarop weer...zo'n kansen gaat ge toch niet elk jaar krijgen.

Spijtig voor Club, het had er zeker ingezeten. Maar Fiorentina uiteindelijk ook wel verdiend door.

Hopelijk wel niet de laatste keer dit seizoen dat Paars-Wit het haalt van Blauw-Zwart :unsure:

Odoi - Mechele
Toch een olijk duo

Niet de hele match gezien, maar Ordonez speelde toch een berematch leek mij. Waarom speelt/speelde die niet ipv Mechele of Spileers in het verleden?

Filip Joos die nog steeds de belachelijke vergissing maakt...

Ik vond zijn opmerking in de laatste minuut (van toegevoegde tijd) nog hilarischer: "Club naar zijn 3de finale of Fiorentina naar zijn 6de"... Als Club al ging scoren, ging het nog maar verlengingen zijn, dus om op dat moment nog over een 3de finale te spreken was wel nogal belachelijk, alsof het een dubbeltje op zijn kant was.

Echt klote manmanman... wie weet hoelang het gaat duren eer we ooit nog eens een kans krijgen op een Europese finale.

Dikke zeik. Zo'n gemiste kans. Lagen onder, maar echt zuur dat het met een klotepenalty moet.

Eerlijke Hans.

Nu goed dat ze er niet uit liggen na nog eens verlengingen. Want dit gingen ze sowieso niet redden. Op naar JPL.

Eerlijk en genuanceerd interview van Vanaken nu net na de match. Zouden sommigen wat van kunnen leren hebben we vorig weekend gezien.

Terug
Bovenaan