Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omgekochten boel!Nog steeds geen resultaat. Toch enorm amateuristisch dat ze meer dan een dag moeten wachten op resultaat van een test. Normaal duurt dit enkele uren. Achterlijk fifa labo.
nochtans, als we de 0 houden gaan we door ...Miljaar, zou het liever omgekeerd zien als het klopt.
ik ook!Stel u voor dat we 0/6 pakken tegen KAA Gent. Gaat mijn vader mij een heel jaar doorsteken denk ik
Ja maar Horvath zou zonder Mignolet gewoon titularis zijn bij Club ondanks dat men er in de pers een vliegenvanger van maakt.nochtans, als we de 0 houden gaan we door ...
Horvath straalt geen rust of zelfzekerheid uit, da's een groter probleem dan zijn eigenlijke kwaliteiten.Ja maar Horvath zou zonder Mignolet gewoon titularis zijn bij Club ondanks dat men er in de pers een vliegenvanger van maakt.
Het gemis van De Ketelaere is groter dan het gemis van Mignolet. Als we vanavond doorstoten dankzij wereldsaves van Mignolet trek ik m'n woorden in.

Bwa... Onze Simon kan er toch ook wat van om mijn hartslag de hoogte in te jagenAls ik een match van Club kijk met hem in de goal dan gaat mijn hartslag 10 slagen omhoog telkens hij een terugspeelbal krijgt![]()

Ergens een fout op Dost aan de 16 en vrije trap Vormer ... zal wel zoiets worden vanavondHoewel we natuurlijk aanvallend wel een groter probleem hebben nu, stelt het met toch gerust dat Mignolet in de goal staat.

Zoiets ja.Ergens een fout op Dost aan de 16 en vrije trap Vormer ... zal wel zoiets worden vanavond![]()
Vooral omdat je intussen zou vermoeden dat minstens 1 zo'n spits hem nu kent en kan verwachten dat hij terug gaat kappen.Bwa... Onze Simon kan er toch ook wat van om mijn hartslag de hoogte in te jagen