Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vrees er ook voor -> return is binnen 7 dagen dus dan kunnen we toch sowieso nog niemand recupereren? (is quarantaine geen 10 dagen?)Is wel jammer dat we net voor deze belangrijke match al die spelers moeten missen maar het is niet anders, hopen op kleine nederlaag of gelijk spel om het mss thuis af te maken maar vrees ervoor.
en wat met de match tegen gent volgende week zondag? Of kan die uitgesteld worden door de vele positieve gevallen?vrees er ook voor -> return is binnen 7 dagen dus dan kunnen we toch sowieso nog niemand recupereren? (is quarantaine geen 10 dagen?)
Vanaf 7 gevallen kan je dat doen en daar zitten we (nog?) niet aan.en wat met de match tegen gent volgende week zondag? Of kan die uitgesteld worden door de vele positieve gevallen?
niet correct, da's vanaf april.Vanaf nu kan je niets meer uitstellen, dus match gaat sowieso door.
dat moet wel lukken, de coronatests die positief waren dateren van maandag en/of dinsdag, dus +10 dagen is nog ruim voor de match tegen Gent.en wat met de match tegen gent volgende week zondag? Of kan die uitgesteld worden door de vele positieve gevallen?
Gaat nooit het geval zijn: als een Lang/Vanaken nu ziek zijn van Corona dan zou het me verbazen dat die zo snel gerecupereerd zijn... Terug 100% tegen de playoffs lijkt me realistischer.voor de duidelijkheid: zou liefst tegen een club op sterkte spelen, kwestie van een duidelijkere waardemeter te hebben voor ons niveau

Maar wel een half gevuld stadion toelatenDe Oekraïense regering heeft blijkbaar vandaag nog een corona test opgelegd aan Club. Stel u voor dat er daar straks nog een speler door wegvalt.

en een Fins viertal dat de arbitrage gaat doen ... spreken die niet allemaal Russisch als 2e taal?Maar wel een half gevuld stadion toelaten![]()

Gebeurt niet vaak dat er zovelen op zitten die ik totaal niet ken.... waar is Rits naartoe??Onze bank
![]()

ik stel voor dat wij nu eens een muurtje optrekken rond onze 16 ... we hebben al tegenstanders genoeg gehad die ons voorgetoond hebben hoe dat moetRits heeft ook Covid![]()
De kern is toch kwalitatief genoeg om dit op te vangen imo. Ik hoop zelfs op een kleine overwinning. Met een nederlaag hou ik geen rekening.Is wel jammer dat we net voor deze belangrijke match al die spelers moeten missen maar het is niet anders, hopen op kleine nederlaag of gelijk spel om het mss thuis af te maken maar vrees ervoor.