Undercover

Undercover

Ik denk dat die ene Turk, die vaak bij die bendeleider langsgaat in zijn rolstoel en die zijn neef zag vermoord worden de boel nog zal verklikken.
Toen hij daaraan kwam met dat geld bij die rouwende familie en hij teruggestuurd werd is hij gekraakt.
Gaat idd iets mee gebeuren. Of hij vermoordt iemand of hij gaat verklikken

Was de hele opdracht van Bob/Peter niet om die mol te vinden? Nu die gevonden is, is hun rol in principe toch uit gespeeld en kunnen ze gerust een echte UCA inzetten?
Peter en Ferry zijn al geïnfiltreerd in de bende. Zou raar zijn om hun eruit te halen en dan iemand nieuw te laten infiltreren.

De truc met de gsm was zeer ver gezocht. Het hacken van de GSM, ik weet echt niet of dat zo snel kan en realistisch is? Voor de rest zorgt het toch elke week een moment om naar uit te kijken.

Waarom heeft Waes eigenlijk die hoofdrol gekregen en niet pakweg Kevin Janssens? Of Perceval? Mij lijkt het wel een beetje op een eenmansverrijking via de VRT voor Waes...

Zou ne Janssens of ne Perceval die rol beter hebben gespeeld ?
Die hunne kop ben ik al beu gezien aangezien die in elke Vlaamse serie/film wel ergens opdraven.

Ze hebben de dubbing versie uitgezonden ipv originele talen Nederlands en Turks. Het is idd storend, net het shopping kanaal.

Het Engels is nu ook gedubt. Helaas is de VRT Nu versie ook even erg, t zal wel de TV stream zijn. Hopelijk gaan ze het een van de dagen fixen.

Terug
Bovenaan