Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Horendol komt ge ervan.Om te horen bedoelt ge![]()
Haha hier ook, kzat al te kijken in de instellingen van mn tv-boxIk dacht al dat het aan mij lag omdat ik juist in de instellingen had zitten prutsen. Ik kan zo ook echt niet kijken. Rete ambetant is het.
Dat zou je toch verwachten, anders kan het tellen qua plothole.Nu, die audiodescriptie vond ik nog het miste. Nu de Turken die beelden hebben van het restaurant en gezien het camerastandpunt van die beveiligingscamera moet toch ook die gehele move ivm die gsm te zien zijn?
Denk het niet; de camera had geen zicht op de handtas. Stond aan de andere kant van de tafel.Nu, die audiodescriptie vond ik nog het miste. Nu de Turken die beelden hebben van het restaurant en gezien het camerastandpunt van die beveiligingscamera moet toch ook die gehele move ivm die gsm te zien zijn?
was ook ineens zo van wtf hierAmai zag effe niet aankomen datTimur die man van dat restaurant ging vermoorden
.niemand zag dat afkomen die stemmen, we dachten allemaal op een moment dat we zot werdenAmai zag effe niet aankomen dat

idemHaha hier ook, kzat al te kijken in de instellingen van mn tv-box

Best wat opletten met spoilers aangezien velen de aflevering nog moeten zien wegens het niet kijken door het audio issue.En diejen baas van het restaurant had totaal niet in de gaten dat er iemand in zijn zaak op een paar meter afstand bewakingsbeelden aan het checken is...right..
Zwakke aflevering trouwens. Het Turks feest werd veel te lang gerekt.