Undercover

Undercover

"Ik ben er niet met kerst en tweede kerstdag maar het is ni moeilijk hoor, alles wijst zichzelf uit. Gewoon de aflevering toevoegen aan de Playlist voor 21u en klaar."
- De vastbenoemde aan de stagair

Een audiodescriptie wasda?

Ik dacht al dat het aan mij lag omdat ik juist in de instellingen had zitten prutsen. Ik kan zo ook echt niet kijken. Rete ambetant is het.

Khad het al van int begin door dat het die audiodescriptie was. Niettemin serieus ambetant om te kijken en vooral al lang niet de eerste keer dat de VRT faalt.

Zelfs de uitzending via vrtnu geprobeerd, maar ook daar gedubd. De scènes in kwestie heb ik moeten muten, Nederlandse Familievertaling die niet gesynchroniseerd was met de ondertiteling bracht te veel interne foutmeldingen met zich mee.

Nu, die audiodescriptie vond ik nog het miste. Nu de Turken die beelden hebben van het restaurant en gezien het camerastandpunt van die beveiligingscamera moet toch ook die gehele move ivm die gsm te zien zijn?

Nu, die audiodescriptie vond ik nog het miste. Nu de Turken die beelden hebben van het restaurant en gezien het camerastandpunt van die beveiligingscamera moet toch ook die gehele move ivm die gsm te zien zijn?
Dat zou je toch verwachten, anders kan het tellen qua plothole.

Denk het niet; de camera had geen zicht op de handtas. Stond aan de andere kant van de tafel.

Dan zou je die toch ook zien “grabbelen“ naar die handtas enzo. Bob aak Peter zat zo een poosje schuin in een rare pose om die gsm te grijpen.

En diejen baas van het restaurant had totaal niet in de gaten dat er iemand in zijn zaak op een paar meter afstand bewakingsbeelden aan het checken is...right..
Zwakke aflevering trouwens. Het Turks feest werd veel te lang gerekt.

En diejen baas van het restaurant had totaal niet in de gaten dat er iemand in zijn zaak op een paar meter afstand bewakingsbeelden aan het checken is...right..
Zwakke aflevering trouwens. Het Turks feest werd veel te lang gerekt.
Best wat opletten met spoilers aangezien velen de aflevering nog moeten zien wegens het niet kijken door het audio issue. :)

Terug
Bovenaan