Until Dawn

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
until.png

release: 26 augustus 2015
genre: adventure, horror
dev: Supermassive Games

Zorg dat 8 vrienden de nacht overleven.

When eight friends are trapped on a remote mountain retreat and things quickly turn sinister, they start to suspect they aren’t alone. Through the course of the night, anyone can live, anyone can die, and things aren't always what they seem. Twists and turns will keep you guessing right to the end as you play each of the friends. The decisions you make on their behalf will determine who survives Until Dawn.

Gripped by fear and with tensions in the group running high, you’ll be forced to make snap decisions that could mean life, or death, for everyone involved. Every choice you make in your terrifying search for answers – even the seemingly trivial ones – will carve out your own unique story.

Komt later dit jaar naar PC en PS5, voorzien van wat nieuwe toeters en bellen.

Immerse yourself in a gripping slasher horror rebuilt from the ground up with stunning visuals in Unreal Engine 5.

Explore a rich and detailed environment that will leave you breathless with every step. With new visual enhancements for PC, the original game has been rebuilt from the ground up – utilizing cutting-edge visual technology to bring the nightmare to life.

Discover new collectibles, all-new environments to investigate, and re-cut narrative sequences that deepen the mystery further. Get closer to the action with an all-new, immersive third-person camera, and enjoy a brand-new musical score and reauthored audio that’ll keep you on the edge of your seat throughout the journey.

Ik heb deze afgelopen winter nog gespeeld en die heeft echt geen remake nodig. Ziet er allemaal nog heel goed uit.

Ooit al bij stilgestaan dat ze gewoon gebruik maken van het feit dat deze naar PC komt?

Als je dan toch een port maakt die je verder opfrist, waarom dan niet een PS5 versie uitbrengen ook met diezelfde updates. Mensen kunnen dan kiezen of ze hier wat extra voor willen betalen of tevreden zijn met de PS4 versie die goedkoper is. Dit product is sowieso niet bedoeld voor mensen die het al gespeeld hebben, maar voor nieuwe generatie gamers of anderen die er gewoon nog nooit de tijd voor genomen hebben.

Laat het dus gewoon aan u voorbij gaan als je niet de doelgroep bent.

Heb deze gerefund op steam. Voegt niks toe tegenover het origineel.
Met momenten ziet het originele game er ook beter uit dan deze imo.
Alles is super donker en vind sommige animaties nogal houterig.

Until Dawn (PS5 pro)

Knappe game. Heerlijk lineair, leuk verhaal, leuke sfeer, niet te lang. Gewoon onderuit gezakt in de zetel dergelijke game spelen, ideaal voor een oudere gamer met te weinig tijd.

Is me echt duidelijk geworden dat ik het meest geniet van lineaire games of games op 1 bepaalde, niet al te grote locatie. Silent Hill 2, Prey, Resident Evil Village, Dead Island 2, A Plague Tale: Innocence, deze,... allemaal games die ik de laatste tijd met veel plezier heb uitgespeeld.

Nog aanraders in die zin? Was Alan Wake Remastered op PS4pro eens begonnen een tijd geleden maar niet uitgespeeld, mss toch AW 2 eens een kans geven? Hoeft niet echt horror te zijn en op zich speel ik nog het liefst first person, mag dus ook gerust een goede shooter zijn.

Until Dawn (PS5 pro)

Knappe game. Heerlijk lineair, leuk verhaal, leuke sfeer, niet te lang. Gewoon onderuit gezakt in de zetel dergelijke game spelen, ideaal voor een oudere gamer met te weinig tijd.

Is me echt duidelijk geworden dat ik het meest geniet van lineaire games of games op 1 bepaalde, niet al te grote locatie. Silent Hill 2, Prey, Resident Evil Village, Dead Island 2, A Plague Tale: Innocence, deze,... allemaal games die ik de laatste tijd met veel plezier heb uitgespeeld.

Nog aanraders in die zin? Was Alan Wake Remastered op PS4pro eens begonnen een tijd geleden maar niet uitgespeeld, mss toch AW 2 eens een kans geven? Hoeft niet echt horror te zijn en op zich speel ik nog het liefst first person, mag dus ook gerust een goede shooter zijn.
'The Dark pictures'.
Je hebt er een aantal, op pc heb je de anthology versie waar ze allemaal inzitten.

Alsook

'The Quarry'

Terug
Bovenaan