Upgrade set 5800X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
11/11/2025 00:00

Moonbaby

Crew Member
Westerlo
iTrader: 100% (114/114)
Algemene informatie/specificaties
Moederbord: Asus crosshair VIII hero
CPU: AMD 5800X
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 2x16GB 4000Mhz

Minimum: €210
Meneem: €260
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Westerlo
Moederbord: Asus ROG crosshair VIII hero AMD X570 ATX
CPU: AMD 5800X
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 2x16GB 4000Mhz

Dozen en toebehoren aanwezig, geen factuur.
Note: geen cpu koeler aanwezig.

Minimum: €210 excl.
Meneem: €260 excl.

Hoe goed is deze cpu nog vergeleken met een 7600x (ik moet nog upgraden van m'n 6700k intel zodat ik win11 kan draaien (ja, zonder workarround)

Geen foto van setje?

Hoe goed is deze cpu nog vergeleken met een 7600x (ik moet nog upgraden van m'n 6700k intel zodat ik win11 kan draaien (ja, zonder workarround)

Geen foto van setje?
Die 5800X nog steeds een goede CPU.

In vgl met een 7600X zijn die beide zowat gelijk. Enkel heeft die 7600X betere single-core prestaties en DDR5 support.

Helaas zijn de prijzen van DDR5 serieus de hoogte aan't ingaan.

Indien die afhaakt neem ik bod over.

Voor 400euro heb ik 7600x met mobo en 16gb ddr.

Maar 140euro verschil voor nieuwe , snellere cpu en ddr5 (wel 16gb)
Is het dat waard of beter dit?

Indien die afhaakt neem ik bod over.

Voor 400euro heb ik 7600x met mobo en 16gb ddr.

Maar 140euro verschil voor nieuwe , snellere cpu en ddr5 (wel 16gb)
Is het dat waard of beter dit?
Ik dacht dat ik al gewonnen had :unsure:
Is reeds afgehandeld geweest op zaterdag, ik had het pas door dat ik dit topic niet geüpdatet had toen ik het forum vandaag checkte. Sneller wakker worden jongens.

Is reeds afgehandeld geweest op zaterdag, ik had het pas door dat ik dit topic niet geüpdatet had toen ik het forum vandaag checkte. Sneller wakker worden jongens.
Afgehandeld op zaterdag terwijl je hier op zondag pas post dat het op 2dehands geplaatst is. Niet echt sneller wakker worden dus.

Soit, maakt niet uit voor mij, maar geen dingen verzinnen. Begrijpelijk dat je er meer wil uithalen.

Laatst bewerkt:
Afgehandeld op zaterdag terwijl je hier op zondag pas post dat het op 2dehands geplaatst is. Niet echt sneller wakker worden dus.

Soit, maakt niet uit voor mij, maar geen dingen verzinnen. Begrijpelijk dat je er meer wil uithalen.
Klopt, gisteren was het zelfs maandag.
Ik verkoop liever hier dan op 2dehands ivm veel gezeik over de prijs . Al is dat hier jammer genoeg op sterven na dood.

Ligt toch wel volledig aan u, dus ik denk dat jij degene bent die wakker moet worden.
Diverse regels verbreken... @Cerv.Be had het hoogste geldige bod en mag dus een negatieve iTrader geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan