Uw favoriete 240p video

Hoe was ik deze vergeten. Schande.

Nog een classic tegengekomen. Al is die denk ik toch ietwat getweaked? Begon denk ik origineel bij de 3e minuut.
Altijd wel spijtig als de comments gecensureerd staan.

En nu we het toch hebben opgetrokken naar 480

Bij mijn meest bekeken video's ooit. Al is het maar om die heerlijke Fist of The Northstar ost.

De 240p-480p era kenmerkt zich toch vooral naar een Youtube tijdperk waar experimenteren nog aangemoedigd werd. Iets dat helaas verloren is gegaan door de greed van Youtube.

Nu ga ik 20minuten zoeken naar die 2 Turken uit Hasselt die iemand uit de vaart hadden gered.

Minder gekend dan de usual Man Bijt Hond suspects maar zoooooo geniaal. Probleem om 10 EUR en de voorzitter papegaait de penningmeester na op een geweldige manier.

Minder gekend dan de usual Man Bijt Hond suspects maar zoooooo geniaal. Probleem om 10 EUR en de voorzitter papegaait de penningmeester na op een geweldige manier.
Eindeloze rabbithole. Net wanneer ge denkt het kan niet vreemder, vind ge een nieuwe.
onzen traveauman gelijk bobby uit king of the hill, prachtig
en da stasi bommake dat er uit ziet gelijk een pop van jeff dunham

W A I T I N F O R D A M O O N T O D R O P

En ik besef net, door mijn muzikale keuzes en het bekijken van deze video met nauwelijks 2k hits, da'k algoritmegewijs, terug naar de NBA ben beginnen kijken..

Zolange da we nog kunnen praten leven we nog hé
EH ? AH!

"OOOOOOOOOH DAS LEKKER EEEEEEEEEEE!!!!!"

Hij: Dat is een familie ... alé hoe noemt ge dat
Zij: Ziekte
Hij: Erfenis :rofl:

Terug
Bovenaan